Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 23 – Φοίτηση στα Επαγγελματικά Λύκεια- Προσθήκη άρθρου 6Ε στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΤΑΣΟΣ | 5 Ιανουαρίου 2024, 15:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια σαφή ενημέρωση με εμπλοκή των μαθητών σε επαγγελματικό προσανατολισμό για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν εξελιχτεί και υπάρχει ζήτηση υψηλά καταρτιζόμενου προσωπικού. Π.χ. στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων προκύπτουν νέες ανάγκες στην αγορά εργασίας από την Ηλεκτροκίνηση, Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, την εφαρμογή του νέου Προτύπου του ΕΛΟΤ 60364 που τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή για την κατασκευή των Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων. Προκύπτει η ανάγκη νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων, συγγραφή νέων βιβλίων και η εισαγωγή νέων Ηλεκτρολογικών Ειδικοτήτων και μαθημάτων που δείχνει από μόνο του την Αυτονόμηση των Ηλεκτρολόγων ως Τομέα στο ΕΠΑΛ, αφού αυτό προκύπτει από τις ανάγκες της κοινωνίας και κατά συνέπεια της αγοράς. Όλα αυτά μπορούν να πραγματοποιούνται σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να μην αποθαρρύνονται οι πτυχιούχοι από τις δυσκολίες στην προσπάθειά τους να ξεκινήσουν την ενασχόληση με το επάγγελμα. Εκεί είναι απαραίτητη και η συμβολή των Υπεύθυνου Τομέα και Εργαστηρίων του Εργαστηριακού Κέντρου για την άριστη οργάνωση και λειτουργία των εργαστηρίων ώστε να επιτευχθούν στο έπακρο η απόκτηση δεξιοτήτων από τους μαθητευόμενους/καταρτιζόμενους, ως απαραίτητο εφόδιο για την ένταξή τους στην αρχή και να ανταποκριθούν επάξια στη συνέχεια , στην επαγγελματική τους δραστηριότητα που όλο και περισσότερο απαιτητική γίνεται με την εξέλιξη της τεχνολογίας..