Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 19 – Οργάνωση και λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Α στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΕΚΕΡΙΑΔΗΣ | 5 Ιανουαρίου 2024, 15:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενίσχυση της Τεχνικής & επαγγελματικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να ξεκινήσει από τα προγράμματα σπουδών, και από τη συγγραφή νέων βιβλίων. Δεν νοείται επαγγελματικές ειδικότητες να διδάσκονται από βιβλία που γράφτηκαν το 2000 για τα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια. Με το ν/σ προκαλούνται καταργήσεις και συγχωνεύσεις των ΕΠΑ.Λ. Διαμορφώνεται με αυτό τον τρόπο δημιουργία «κενού χώρου» για την Κατάρτιση. με κίνδυνο απώλειας οργανικών θέσεων λόγω κατάργησης ειδικοτήτων που συμπίπτουν με αυτές των ΣΑΕΚ (ΙΕΚ). Οι συμπίπτουσες θα καταργούνται υποθέτω από τα ΕΠΑΛ αφού κρίνει το ΣΣΠΑΕ με τη σύνθεση του να στηρίζεται στα στελέχη των ΣΑΕΚ (ΙΕΚ). Με το ν/σ δημιουργούνται λόγω των συγχωνεύσεων σχολικές μονάδες μεγάλου μεγέθους, χωρίς τις απαραίτητες υποδομές και τις ανάλογες διοικητικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες (Γραμματεία-Επιστάτης-Τεχνική υποστήριξη), δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμες & ευνοούν τα φαινόμενα σχολικής βίας και παραβατικότητας. Οι συγχωνεύσεις ΕΠΑΛ θα δημιουργήσουν, σε πολλές περιπτώσεις, σχολεία τα οποία δεν θα είναι εύκολα διαχειρίσιμα, από άποψη πλήθους μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς αυτά θα έχουν πάνω από 800-1000-1200 μαθητές και πάνω από 100-120-140 εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, είμαστε μάρτυρες πολλών παραβατικών συμπεριφορών και περιστατικών. Η συγχώνευση σχολείων θα οδηγήσει σε σχολεία μεγαθήρια τα οποία δεν θα είναι διαχειρίσιμα και θα έχουμε έξαρση των φαινομένων, με αρνητικές συνέπειες για όλους.