Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Μ. | 5 Ιανουαρίου 2024, 15:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ραχοκοκαλιά της ΕΕΚ δεν είναι τα ΕΚ. Η καρδιά και η ραχοκοκαλιά της ΕΕΚ είναι η ενιαία εκπαιδευση των μαθητών σε καινοτόμες θεωρητικές και τεχνικές δεξιότητες, η διασύνδεση με την αγορά εργασίας, η ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητων. Η εργαστηριακή κατάρτιση που ήταν αποκομμένη από την θεωρητική, έχει υποβαθμισεί την επαγγελματική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Τα περισσότερα πανεπιστήμια διαθέτουν μεγάλο αριθμό εργαστηρίων (Πολυτεχνικές σχολές, σχολές Πληροφορικής,σχολές του Τομέα της υγείας κτλ). Μια χαρά λειτουργούν τα εργαστήρια τους χωρίς να υπάρχει δομή με ξεχωριστή διοίκηση και κουλτούρα από αυτή των πανεπιστημίων. Ένα σχολείο μέσα στο σχολείο ήταν το ΕΚ, με περισσότερα στελέχη σε σύγκριση με το ΕΠΑΛ. Εξαιρετική πρωτοβουλία η μετακίνηση των Τομεαρχων στα ΕΠΑΛ, εύστοχη η κατάργηση του συλλόγου διδασκόντων. Άστοχη και δυσλειτουργική η μέχρι τώρα διάθεση των εκπαιδευτικών στα ΕΚ.