Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 22 – Τομεάρχες Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη AM | 5 Ιανουαρίου 2024, 15:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μπορεί να γίνεται πιο νωρίς, στο Γυμνάσιο, σοβαρή προσπάθεια όσων αφορά τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό σε συνδυασμό με την εβδομάδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Μια σαφή ενημέρωση με εμπλοκή των μαθητών σε επαγγελματικό προσανατολισμό για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν εξελιχτεί και υπάρχει ζήτηση καταρτιζόμενου προσωπικού. Π.χ. στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων προκύπτουν νέες ανάγκες στην αγορά εργασίας από την Ηλεκτροκίνηση, Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, την εφαρμογή του νέου Προτύπου του ΕΛΟΤ 60364 που τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή για την κατασκευή των Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων. Όλα αυτά μπορούν να πραγματοποιούνται σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να μην αποθαρρύνονται οι πτυχιούχοι από τις δυσκολίες στην προσπάθειά τους να ξεκινήσουν την ενασχόληση με το επάγγελμα. Η αναβάθμιση δεξιοτήτων είναι αναγκαία όπου προκύπτουν. Π.χ. στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων προκύπτουν νέες ανάγκες στην αγορά εργασίας από την Ηλεκτροκίνηση, την εφαρμογή του νέου Προτύπου του ΕΛΟΤ 60364 που τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή για την κατασκευή των Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων. Εκεί είναι απαραίτητη και η συμβολή των Υπεύθυνου Τομέα και Εργαστηρίων του Εργαστηριακού Κέντρου για την άριστη οργάνωση και λειτουργία των εργαστηρίων ώστε να επιτευχθούν στο έπακρο η απόκτηση δεξιοτήτων από τους καταρτιζόμενους, ως απαραίτητο εφόδιο για την ένταξή τους στην αρχή και να ανταποκριθούν επάξια στη συνέχεια , στην επαγγελματική τους δραστηριότητα που όλο και περισσότερο απαιτητική γίνεται με την εξέλιξη της τεχνολογίας.. Μια σαφή ενημέρωση με εμπλοκή των μαθητών σε επαγγελματικό προσανατολισμό για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν εξελιχτεί και υπάρχει ζήτηση υψηλά καταρτιζόμενου προσωπικού. Π.χ. στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων προκύπτουν νέες ανάγκες στην αγορά εργασίας από την Ηλεκτροκίνηση, Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, την εφαρμογή του νέου Προτύπου του ΕΛΟΤ 60364 που τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή για την κατασκευή των Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων. Προκύπτει η ανάγκη νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων, συγγραφή νέων βιβλίων και η εισαγωγή νέων Ηλεκτρολογικών Ειδικοτήτων και μαθημάτων που δείχνει από μόνο του την Αυτονόμηση των Ηλεκτρολόγων ως Τομέα στο ΕΠΑΛ, αφού αυτό προκύπτει από τις ανάγκες της κοινωνίας και κατά συνέπεια της αγοράς. Εκεί είναι απαραίτητη και η συμβολή των Υπεύθυνου Τομέα και Εργαστηρίων του Εργαστηριακού Κέντρου για την άριστη οργάνωση και λειτουργία των εργαστηρίων ώστε να επιτευχθούν στο έπακρο η απόκτηση δεξιοτήτων από τους μαθητευόμενους/καταρτιζόμενους, ως απαραίτητο εφόδιο για την ένταξή τους στην αρχή και να ανταποκριθούν επάξια στη συνέχεια , στην επαγγελματική τους δραστηριότητα που όλο και περισσότερο απαιτητική γίνεται με την εξέλιξη της τεχνολογίας.