Αρχική Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασποράΠρόταση 4: Επιδίωξη της καλύτερης συνεργασίας και αξιοποίησης των ομογενών και αποσπασμένων εκπαιδευτικών ώστε να εξασφαλίζεται η αλληλεπίδραση και η ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών πρακτικών σε Ελλάδα και διασποράΣχόλιο του χρήστη PAPPAS | 17 Φεβρουαρίου 2011, 15:50
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Συμφωνώ με την κ. χαρικλεια Μύττα που διαπιστώνει την αδυναμία του Υπουργείου Παιδείας να αξιοποιήσει τους ομογενείς εκπαιδευτικούς και το χειρότερο που τους ενέπαιξε. Το 2010 απέλυσε συμβασιούχους ομογενείς εκπαιδευτικούς, έκλεισε ενταγμένα τμήματα, εκεί που προσφέρονταν δίγλωση διδασκαλία, ούτε ένα τυπικό ευχαριστώ,από ευγένεια που λέμε, στους απολυόμενους για το έργο τους, που χωρίς να το καταλάβουν, διότι κανείς δεν τους ενημέρωσε, τους πέταξε στο δρόμο. Αυτό βέβαια για οικονομικούς λόγους, αλλά χωρίς ορθολογισμό,γιατί συνεχίζεται τόσο στα αμιγή σχολεία, όσο και στα απογευματινά ΤΕΓ να διδάσκουν αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε 2 με 4 μαθητές, ενώ κάποια άλλα τμήματα με επαρκεί αριθμό μαθητών έκλεισαν! Στη γερμανία η ελληνική πολιτεία θα πρέπει να προσελκύσει ομογενείς ελληνομαθείς εκπαιδευτικούς με γερμανικό LEHRAMT. Με ποια κίνητρα όμως; Η Ελλάδα έχει χάσει πολύτιμο χρόνο για να δοκιμάσει μοντέλα για πετυχημένη ελληνόγλωση εκπαίδευση στο εξωτερικό, αρκέστηκε μόνο στη σπάταλη χρηματοδότηση με πενιχρα αποτελεσματικότητα. Αναλώθηκε στις αποσπάσεις, μοριοδοτήσεις στα ΕΠΥΣΔΕ και τα ΕΠΥΣΠΕ και τη αναποτελεσματική ανεξελεχτη γραφειοκρατεία. Το ΜΕΛΛΟΝ κοιτάμε, ας λάβει υπόψη η ΠΟΛΙΤΕΙΑ, κάποια από τα γρφόμενα στη διαβουλευση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία και τον κοπο της ανάγνωσης.