Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Δρ. Ιωάννης Χ. Λαμπρόπουλος | 8 Φεβρουαρίου 2024, 23:15
Άρθρο 110. Στο Ν.4957/2022 οι Δημόσιοι Υπάλληλοι εξαιρούταν από την διδασκαλία στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και παρόλο που σας είχε καλέσει ο συνήγορος του πολίτη για τα εξής "σας καλούμε να εξετάσετε την αναθεώρηση της διάταξης της παρ. 9 του άρθρου 173 του Ν.4957/2022 στην κατεύθυνση της απαλοιφής της περίπτωσης ε’ από τα εξαιρούμενα πρόσωπα της διαδικασίας ανάθεσης διδακτικού έργου σε εντεταλμένους διδάσκοντες προκειμένου να διασφαλίζονται ισότιμες και δίκαιες προοπτικές πρόσβασης σε θέσεις διδακτικού προσωπικού στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα για όλες τις κατηγορίες των εργαζομένων, με κριτήριο της προσωπική τους αξία και ικανότητά τους." εσείς ορίσατε κατ' ελάχιστον τρία (3) έτη εμπειρίας, μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος, αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε φορείς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής .... Θέλετε να μας εξηγήσετε πως ένας Δημόσιος υπάλληλος που λαμβάνει διδακτορικό για ακαδημαϊκή πορεία θα μπορεί να κάνει αίτηση; Επίσης όλη η αυτοδύναμη διδακτική εμπειρία πριν τη λήψη του διδακτορικού δεν ήταν ισάξια για να μετρήσει; Αν δεν ήταν, τότε γιατί είχαμε αυτοδύναμη διδασκαλία και οι φοιτητές έπαιρναν πτυχίο και με τα δικά μας μαθήματα και μάλιστα κορμού και όχι επιλογής; Επίσης παρουσιάσατε πως θέλετε να μειώσετε την ακαδημαϊκή διασπορά, οι κινήσεις σας δείχνουν πως θέλετε να την αυξήσετε....