• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Ορφανός' | 9 Φεβρουαρίου 2024, 10:17

    Ως προς το άρθρο 138 "Κριτήρια για την έκδοση άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας των Νομικών Προσώπων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης" Σας προτείνω να εξετάσετε ως κριτήριο την διεθνή κατάταξη του Ν.Π.Π.Ε σε αντιδιαστολή της αντίστοιχης κατάταξης των δημοσίων πανεπιστημίων ανά περιφέρεια. Επί παραδείγματι εάν θέλει να ανοίξει ένα Ν.Π.Π.Ε στην Αττική (πχ Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων) θα πρέπει να οριστεί η κατώτερη διεθνής κατάταξη του σε σχέση με την κατάταξη των αντίστοιχων δημόσιων πανεπιστημίων. Με άλλα λόγια το Μετσόβειο είναι στα 100 πρώτα στο κόσμο και το ΠΑΔΑ στα 1800 πρώτα στο κόσμο. Συναφώς για να τονωθεί ο ανταγωνισμός το Ν.Π.Π.Ε δεν μπορεί να κατατάσσεται χαμηλότερα από το ΠΑΔΑ, αντιθέτως θα πρέπει να είναι κοντά στο Μετσόβειο. Ως προς το άρθρο 146 "Φοιτητές με δικαίωμα εγγραφής – Μητρώο φοιτητών και Αξιολόγηση – Αποφοίτηση" Με γνώμωνα την εισαγωγή στα Ν.Π.Π.Ε φοιτητών σχετικά αντίστοιχου γνωστικού επιπέδου με τους φοιτητές των αντίστοιχων σχολών του Δημόσιου Πανεπιστημίου σας προτείνω να υιοθετήσετε όχι την ΕΒΕ η οποία προκύπτει από τον μικρότερο εκ των μέσων όρων των βαθμολογιών του συνόλου των εξεταζομένων ανά επιστημονικό πεδίο, πολλαπλασιαζόμενο με τον συντελεστή 0,8, αλλά την βάση εισαγωγής πολλαπλασιαζόμενη με 0,8. Επί παραδείγματι, Ιατρικη σχολή: 19000 Χ 0,8=15200. Εάν οι φοιτητές δεν έχουν καλό επίπεδο γνώσεων, αλλά και αποδεδειγμένη μαθησιακή προσπάθεια η οποία αντανακλάται στην απόδοση τότε και το οποιοδήποτε Ν.Π.Π.Ε δεν μπορεί να παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση. Άραγε το Harvard θα δεχόταν φοιτητή με μέσο όρο εξετάσεων 10 ή και πιο κάτω?