Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Θεοχάρης | 9 Φεβρουαρίου 2024, 12:46
κ. Υπουργέ, πώς είναι δυνατόν, σχολές ανάλογου γνωστικού πεδίου (πχ Νομικές, Ιατρικές κλπ), στην ίδια χώρα (Ελλάδα), με τον ίδιο τρόπο εισαγωγής (Πανελλαδικές) αλλά με εντελώς διαφορετικό δυναμικό πλαίσιο εισαγωγής ( πολύ περισσότερα μόρια για εισαγωγή στο δημόσιο πανεπιστήμιο σε σχέση με το ιδιωτικό) να απολαμβάνουν ισοδύναμα πτυχία; Με τον τρόπο αυτό γιατί να προσπαθήσει σκληρά κάποιος να μπει στο δημόσιο πανεπιστήμιο όταν μπορεί με λιγότερο κόπο να μπει στο ιδιωτικό και να έχει ισοδύναμο πτυχίο; Πρόταση: Πτυχία στα οποία να αποτυπώνεται η διαφοροποίηση στην εισαγωγική διαδικασία και το επίπεδο δυσκολίας, με ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ή ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. (όπως ήταν παλιότερα το ΔΙΚΑΤΣΑ).