Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Γ. | 9 Φεβρουαρίου 2024, 14:40
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι εν γένει η φιλοσοφία του νομοσχεδίου είναι προβληματική Τα μη κρατικά ΑΕΙ είναι κάτι το οποίο πιστεύω ότι θα ήταν προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας. Αλλά θα έπρεπε να τα αφήσουμε να λειτουργήσουν ποιο ελεύθερα απ' ότι περιγραφή το νομοσχέδιο δηλαδή : Α. Να μην υπάρχει ο περιορισμός ότι πρέπει να είναι μη κερδοσκοπικά Β. Να μην εξαρτώνται από ένα μητρικό ΑΕΙ του εξωτερικού, αλλά να είναι αυτοτελή εκπαιδευτικά ιδρύματα Γ. Τα κριτήρια εισαγωγής να καθορίζονται μόνο από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα Επίσης με σκοπό την ενίσχυση της τριτοβάθμιας εκπαίδευση, θα ήταν καλό να ενισχυθεί η αυτονομία και τον δημοσίων ΑΕΙ, με το να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν αυτά πόσοι και ποιοι μαθητές θα εισάγονται Το ελληνικό κράτος για να διασφάλιση την ποιότητα των μαθητών που προχωράει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορούσε να συνδέσει τις πανελλαδικές εξετάσεις με το απολυτήριο λύκειο με τον βαθμό τους να αποτελεί το 75% του τελικού βαθμού Το ποιο σημαντικό είναι όμως, ότι οποιαδήποτε αλλαγή θα έπρεπε να γίνει μέσω συνταγματικής αναθεώρησης, καθώς είναι προφανές ότι το παραπάνω ν/σ παρακάμπτει το σύνταγμα