Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Γεράσιμος Κ. | 9 Φεβρουαρίου 2024, 14:47
Συμφωνώ απόλυτα με προηγούμενη άποψη: "Ο τρόπος εισαγωγής των φοιτητών δεν θα πρέπει να συνδέεται με τις πανελλαδικές εξετάσεις για όλους τους λόγους που αναφέρονται από άλλους σχολιαστές. Τα παιδιά μου δεν θέλω να υποχρεωθούν να γράψουν στις πανελλαδικές, θέλω να πληρώσω για να σπουδάσουν όπου θέλουν με μόνο κριτήριο τις επιθυμίες και τις ικανότητές τους". Για να πάω ένα βήμα παρακάτω, προτείνω την άμεση κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων, ως άκρως αναχρονιστικές, αναποτελεσματικές και ψυχοφθόρες για τα παιδιά και τις οικογένειες τους. Επίσης, το τεράστιο κόστος σε φροντιστήρια (πλέον από τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου) καθιστά υποκρισία το διακύβευμα "της δωρεάν" παιδείας, αφού μόνο για να εισαχθεί ένα παιδί στο πανεπιστήμιο έχει δώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ!!!. Το μόνο κέρδος των πανελληνίων είναι αυτό των φροντιστηρίων και όλου του συστήματος της παραπαιδείας, στις πλάτες μαθητών και οικογενειών. Αντ' αυτού, προτείνω την καθιέρωση του "Εθνικού Απολυτηρίου" στα πρότυπα του ΙΒ και των σχολείων Ευρωπαϊκής Παιδείας που λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη (και δυστυχώς 1 μόνο στην Ελλάδα). Εν κατακλείδι, πριν τη μεταρρύθμιση της τριτοβάθμιας θα πρέπει να προηγηθεί αυτή της δευτεροβάθμιας. με εκτίμηση