Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Κ. | 10 Φεβρουαρίου 2024, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάθε Διδάκτορας έχει βάλει το λιθαράκι του στην εξέλιξη της επιστήμης που υπηρετεί. Πώς είναι δυνατόν, παραβιάζοντας κάθε έννοια ισονομίας, ισότητας και κοινής λογικής να αποκλείονται από τη διδασκαλία σε ΑΕΙ Δημόσιοι υπάλληλοι, αποκλειόμενοι από τη δυνατότητα εξέλιξής τους; Ένα τεράστιο επιστημονικό δυναμικό στο υψηλότερο επίπεδο να αποκλείεται από περαιτέρω συνεισφορά και εξέλιξη των επιστημών;