Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Τασόπουλος | 10 Φεβρουαρίου 2024, 08:30
Η ανώτατη εκπαίδευση συνδέεται σαφώς με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η ύπαρξη ιδιωτικών και δημόσιων πανεπιστημίων δημιουργεί ανισότητες ως προς την εισαγωγή σε αυτά. Οι ενδιαφερόμενοι που δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο, θα πρέπει να διαθέσουν ένα μεγάλο ποσό για φροντιστήρια κτλ ώστε να καταφέρουν να επιτύχουν στις πανελλαδικές, εν αντιθέσει με αυτούς που θα εισαχθούν σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο που με την ελάχιστη βάση θα μπορέσουν να σπουδάσουν σε ειδικότητες, που μέσω πανελλαδικών θα έπρεπε να επιτύχουν μεγάλο βαθμό για να εισαχθούν σε αντίστοιχο δημόσιο τμήμα. Όποτε θα ήταν σωστό να ενισχυθεί παραπάνω η δευτεροβάθμια εκπαίδευση (εξάλειψη παραπαιδείας), να γίνει περισσότερο δύσκολη, να καταργηθούν οι πανελλαδικές και οι απόφοιτοι των ιδιωτικών πανεπιστημίων να δίνουν τελικές εξετάσεις για αναγνώριση των τίτλων σπουδών τους.