Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ Π | 10 Φεβρουαρίου 2024, 11:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορμώμενη από το σχόλιο του Υπουργού περί "κοινής λογικής", θα ήθελα να καταθέσω αντίστοιχους προβληματισμούς ως απλός πολίτης, ανεξάρτητα από επαγγελματική ιδιότητα και επίπεδο εκπαίδευσης,: Αναρωτηθήκατε γιατί η πλειοψηφία των κυβερνόντων ή των "εχόντων" επέλεξαν ή επιλέγουν για τα παιδιά τους σπουδές σε μεγάλα και γνωστά πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ; γιατί αυτά τα πανεπιστήμια κατατάσσονται στα καλύτερα του πλανήτη; Μήπως σχετίζεται με την παρεχόμενη ποιοτική εκπαίδευση και το σημαντικό ερευνητικό έργο; Μήπως γιατί ο φοιτητής αποκτά μια άλλη αντίληψη γιατί κάποιος "ασχολείται" μαζί του; μήπως γιατί του ανοίγονται ορίζοντες και ευκαιρίες; ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;; Και ΠΩΣ να ισχύει;;; Πώς να κάνει ποιοτικό μάθημα ένας ακαδημαϊκός σε ένα αμφιθέατρο 100-150 φοιτητών, ενός εξαμήνου; προλαβαίνει να τους γνωρίσει; προλαβαίνει να γνωρίσει τα ταλέντα τους, τις ανησυχίες τους, τις απορίες τους; Πώς να παράγει ερευνητικό έργο; Έχει τα μαθήματα σε διάφορα εξάμηνα, διορθώνει εκατοντάδες εργασίες ή εξετάσεις, συγχρόνως επιβλέπει μεταπτυχιακά και διδακτορικά και πόσα άλλα ακόμα!!!! Έχουν βοηθούς;;; Μπορούν να προσλάβουν;; Φτάνει η χρηματοδότηση;;; Πώς να εξελιχθεί η έρευνα όταν δε φτάνουν τα χρήματα ούτε καν για αγορά εξοπλισμού; Ξέρετε χαλάνε τα υλικά και τα κτίρια! Τα έχετε δει; Πέφτουν τζάμια και σοφάδες!!! Και έχει σημασία το κτιριακό;; ΝΑΙ ΕΧΕΙ!!! Στην ψυχολογία του χρήστη και στο μήνυμα της μη απαξίωσης! Αναρωτηθήκατε πώς επιβιώνουν τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΕΙ;;;;; Από το ΦΙΛΟΤΙΜΟ (μοναδική ελληνική λέξη) ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ!!!!! Και όλα αυτά ΌΧΙ με παχυλούς μισθούς!!!! Και πόσο να αντέξουν;;;; Εν κατακλείδι λοιπόν και αναφέροντας εξ΄ αρχής ότι δεν είμαι κάθετα αρνητική στα ιδιωτικά πανεπιστήμια θεωρώ ότι πρωτίστως οφείλετε να αποδείξετε εμπράκτως τη στήριξη σας στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ, ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΧΘΕΣ!!!! Και μην πείτε ότι έχει αυξηθεί η χρηματοδότηση γιατί αν για πολλά χρονιά ήταν ελλιπής, οι δημιουργούμενες ανάγκες έχουν υπερδιπλασιαστεί. Επίσης, αν κάποτε μου δίνατε 100 ευρώ και σήμερα 300 δεν έγινα πλούσια όταν για να επιβιώσω αξιοπρεπώς χρειάζομαι 1000. Δείτε λίγο την πυραμίδα του Maslow. Η δημόσια εκπαίδευση δε δύναται να φτάσει στο στάδιο της αυτοπραγμάτωσης όταν παλεύει για τα βασικά αγαθά της επιβίωσης!!!! Πριν λοιπόν πάτε στα ιδιωτικά φροντίστε τα δημόσια αλλιώς θα μαραζώσουν και θα καταρρεύσουν ολοσχερώς! Σεβαστείτε το φιλότιμο των καθηγητών και υποστηρίξτε τους! Σεβαστείτε τους νέους που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουν έξω ή ιδωτικά αλλά έχουν ικανότητες και όνειρα! Δώστε ΠΝΟΗ & ΟΡΑΜΑ! Ανοίξτε ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ! Φροντίστε πρώτα το δικό σας σπίτι και ποτίστε το δικό σας κήπο! Έτσι θα γίνει ο ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΣ των ....μυαλών!!!!