Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Βασιλική Νίκα | 11 Φεβρουαρίου 2024, 10:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συντάσσομαι με όσα ορθά έχουν ειπωθεί για την εξέλιξη των Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Το να δοθούν δικαιώματα εξέλιξης και κατά συνέπεια έτι περαιτέρω δικαίωμα αξιοποίησης προσόντων, όπως η επίβλεψη διδακτορικής διατριβής, σε μέλη του διδακτικού προσωπικού του Πανεπιστημίου που ήδη υπηρετούν σε αυτό, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει. Τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. που είναι κάτοχοι διδακτορικού έχουν κριθεί ήδη από τις γενικές συνελεύσεις, είτε έχουν προσληφθεί με την σημερινή τους ιδιότητα, είτε έχουν μεταταγεί. Έχουν υπηρετήσει επάξια το δημόσιο και, επί πολλά έτη, τον πανεπιστημιακό χώρο. Συνυπάρχουν με άλλους συναδέλφους που έχουν τα ίδια, αλλά και λιγότερα προσόντα (θυμίζουμε ότι οι υπηρετούντες λέκτορες πλείστες όσες φορές δεν είναι κάτοχοι διδακτορικού). Δεν επιθυμώ τον κοινωνικό αυτοματισμό, αλλά υπενθυμίζω ότι: - Με τον Ν. 2517/1997, Άρθρο 3, εδάφια 1 έως 3, δόθηκε το δικαίωμα ένταξης στο Δ.Ε.Π. στα τότε υπηρετούντα μέλη Ε.Ε.Π. - Με τον Ν. 3027/2002, Άρθρο 3, εδάφιο 23, δόθηκε και πάλι το δικαίωμα αυτό στην ίδια κατηγορία επιστημόνων που είχε εν τω μεταξύ μετονομαστεί σε Ε.Ε.ΔΙ.Π. - Με τον Ν. 4415/2016 (ΦΕΚ 159/Α/6-9-2016), άρθρο 61, παράγραφος 2, επανήλθε η δυνατότητα αυτή, αλλά στις 7/9/2016 αναστάλθηκε η διαδικασία εφαρμογής της - Με τον Ν. 4485/2017 (ΦΕΚ 114/Α/4-8-2017) περί μετατροπής των μη κατόχων διδακτορικού Καθηγητών εφαρμογών των ΤΕΙ σε «υπηρετούντες Λέκτορες εφαρμογών», που επέβαλε η ανωτατοποίηση των ΤΕΙ. Στις απόψεις που ήδη έχουν εκφραστεί στην παρούσα διαβούλευση εναπόκειται στις συνελεύσεις των τμημάτων να κρίνουν τις ανάγκες τους και να αποφασίσουν πώς θα αξιοποιήσουν βέλτιστα το προσωπικό τους που σήμερα είναι Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. εντάσσοντάς το σε θέσεις Δ.Ε.Π. και αξιοποιώντας προς όφελος του Πανεπιστημίου, των συναδέλφων και πρωτίστως των φοιτητών τα αυξημένα προσόντα τους. Τέλος συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχουν δύο ταχυτήτων διδάσκοντες στα Πανεπιστήμια, όταν αυτοί κατέχουν τα ίδια προσόντα. Με την ελπίδα η παρούσα διαβούλευση να οδηγήσει σε απαραίτητες βελτιώσεις καταθέτω την παρούσα πρόταση