Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη ΓΡΑΦΑΝΑΚΗ ΡΑΝΙΑ | 11 Φεβρουαρίου 2024, 13:52
Κύριε Υπουργέ του ΥΠΑΙΘΑ, Υποβάλλω το παράπονό μου ως μαθήτρια του 6ου εσπερινού Λυκείου Αθήνας, στην Γ' Τάξη Λυκείου. Θέλω να διαμαρτυρηθώ έντονα για την απαξίωση και την αδιαφορία του Υπουργείου για εμάς τους μαθητές των εσπερινών Λυκείων που μοχθούμε καθημερινά για γνώση και προσπαθούμε με αντίξοες συνθήκες να ανταγωνιστούμε στις Πανελλαδικές εξετάσεις τους συνυποψήφιους μας των πρωινών Λυκείων. Ποιος από εσάς σκέφτηκε, έμαθε ενδιαφέρθηκε για τις ομάδες των ανθρώπων που προσπαθούν έστω και καθυστερημένα για την πνευματική τους καλλιέργεια? Ίσως δεν θέλετε καλλιεργημένους ανθρώπους με κριτική σκέψη γιατί αυτό εξυπηρετεί τους σκοπούς του σαθρού συστήματος της παιδείας-εκπαίδευσης μαζί με την κατάρρευση ιδεών αξιών με αποτέλεσμα την μη εξέλιξη της ανθρώπινης υπόστασης! Ο αποκλεισμός μας από την εισαγωγή στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα αντιβαίνει στην αρχή της ισονομίας με συνέπεια στην άνιση αντιμετώπιση μας από την Πολιτεία και αναρωτιέμαι γιατί? σύμφωνα με το Σύνταγμα δεν μου αναλογεί ένα ποσοστό για τις σπουδές μου και αφού δεν το χρησιμοποίησα στην εφηβική-νεανική μου ηλικία για πολλούς λόγους δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω σήμερα? Το αίτημα μου είναι λογικό και ζητώ συνοψίζοντας: -Να διαμορφωθεί το πρόγραμμα σπουδών(Μείωση της ύλης) -Να καταργηθεί η Τράπεζα θεμάτων.(Δεν υπάρχει αντικειμενικά χρόνος για να μπορούμε να εξασκηθούμε σε θέματα προσομοίωσης της Τράπεζας όπως εξασκούνται οι πρωινοί μαθητές στα φροντιστήρια). -Ελάχιστη βάση εισαγωγής.(Να διαφοροποιηθεί το σύστημα αξιολόγησης για τους εσπερινούς μαθητές άρα και μείωση της ΕΒΕ η ακόμα και η κατάργηση της). -Προστασία της εργασίας(θεσμοθέτηση αδειών για την προετοιμασία και μελέτη για τις εξετάσεις κάθε έτος και ανάλογα, για τις Πανελλαδικές εξετάσεις). Αξίζει τέλος να σημειώσω ότι η πλειοψηφία των μαθητών των Εσπερινών ΓΕΛ είναι γυναίκες, με αποτέλεσμα ο νόμος που ισχύει να ενισχύει τις ανισότητες κατά των γυναικών, οι οποίες σε μικρή ηλικία και για διάφορους λόγους στερήθηκαν το δικαίωμα στη μόρφωση και στην κοινωνική ανέλιξη. Η εξαίρεση λόγω των αδυναμιών των όσων ανάφερα παραπάνω αποτελεί μια κατάφωρη αδικία εις βάρος μας και θα πρέπει να τροποποιηθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου που μας αφορούν. Ο όρος "διά βίου μάθηση (ή εκπαίδευση)" σημαία του ΥΠΑΙΘΑ, αναφέρεται σε μια φιλοσοφική αντίληψη σύμφωνα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκινάει από την γέννηση του ανθρώπου και συνεχίζει σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Αυτό επιζητώ!!!!!!