Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη λίζα τσαλικη | 11 Φεβρουαρίου 2024, 17:21
συντάσσομαι απόλυτα με την τοποθέτηση του συναδέλφου βασίλη λεντάκη, καθηγητή αρχαίας ελληνικής φιλολογίας/εκπα (9 Φεβρουαρίου 2024, 16:42): "Ως πολίτης και εκπαιδευτικός θα ήθελα να κάνω δύο σχόλια, επί της διαδικασίας και επί της ουσίας. α) Η διατύπωση του Συντάγματος είναι σαφέστατη. Έχετε κάθε δικαίωμα να θεωρείτε το άρθρο 16 αναχρονιστικό, σε αυτήν όμως την περίπτωση θα πρέπει να το αναθεωρήσετε ή να το καταργήσετε με τη διαδικασία που προβλέπει το ίδιο το Σύνταγμα. Παρακάμπτοντάς το με σοφιστείες, ανοίγετε τον δρόμο και σε άλλες εκτροπές. β) Για να εισαχθεί κανείς σε σχολές όπως η Νομική ή η Ιατρική, χρειάζεται μυαλό, γνωστικό υπόβαθρο και σκληρή δουλειά. Για τους συντάκτες του νόμου, όπως φαίνεται, αρκούν τα χρήματα της οικογένειας και η βάση του 10 (ή και πιο κάτω). Κι αυτό στο όνομα του δικαιώματος στη γνώση. Αναρωτιέμαι αν κι εσείς οι ίδιοι έχετε πειστεί από τους ευφημισμούς σας." λίζα τσαλίκη, καθηγήτρια, τμήμα επικοινωνίας και μμε, εκπα