Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη ΔΕΠ | 11 Φεβρουαρίου 2024, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 91, παρ2, αα) ..."η ποιότητα και αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η οποία αξιολογείται με βάση ιδίως την αριθμητική σχέση των αποφοίτων προς τους εισερχόμενους φοιτητές" Οι δείκτες και οι στόχοι πρέπει να επιλέγονται με βάση την συμπεριφορά που θέλουμε να παρακινήσουμε. Τί θέλουμε ως χώρα, πολλούς αποφοίτους ή αποφοίτους που να γνωρίζουν αυτό που έχουν σπουδάσει; Όταν ο ρυθμός αποφοίτησης αποτελεί κριτήριο χρηματοδότησης, νομοτελειακά οι απαιτήσεις για τη λήψη πτυχίου θα πέσουν. Πόσοι καθηγητές θα μπορέσουν να αντισταθούν στο επιχείρημα «πέρασε τα παιδιά γιατί αλλιώς θα μας κόψουν τα λεφτά...»;