Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 156-171)Σχόλιο του χρήστη Δαμιανός | 11 Φεβρουαρίου 2024, 22:26
Μπορεί να είναι άσχετο με τα συγκεκριμένα άρθρα αλλά θα ήθελα να προστεθεί και το παρακάτω άρθρο στο εν λόγω νομοσχέδιο: Να προάγονται ΟΛΟΙ οι μαθητές στην υποχρεωτική εκπαίδευση δηλαδή μέχρι και την Τρίτη Γυμνασίου αλλά με τον βαθμό που αξίζουν. Δηλαδή να έχει κάποιος ΜΟ στα μαθηματικά 05 και παρ όλ’αυτά να προάγεται κανονικά. Με αυτόν τον τρόπο: 1)Θα απαλλαγούν οι γονείς από φροντιστήρια και ιδιαίτερα για να περάσει το παιδί τους την τάξη, γλιτώνοντας χρήματα, χρόνο κτλ. 2) Θα γνωρίζουν το πραγματικό επίπεδο γνώσεων στο κάθε μάθημα τόσο οι ίδιοι οι μαθητές όσο και οι κηδεμόνες τους . Όσοι έχετε ασχοληθεί έστω και ελάχιστα με το γυμνάσιο (αλλά και το λύκειο) ασφαλώς και κατανοείτε πως ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών ευνοούνται από τους εκπαιδευτικούς και προβιβάζονται χατιρικώς (δηλαδή ενώ αξίζουν για 07 τους βάζουμε 11 στο τετράμηνο ώστε αν γράψουν στις εξετάσεις 06 να τους το κάνουμε 09 για να προβιβαστούν κτλ.) 3) Όσοι μαθητές επαναλαμβάνουν τελικά την τάξη είναι γνωστό ότι αισθάνονται μειονεκτικά, αποκτούν ψυχικά τραύματα κτλ. Με το προτεινόμενο μέτρο όλα αυτά θα εξαλειφθούν.