Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Ελένη Ν. | 11 Φεβρουαρίου 2024, 22:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δυνατότητα εξέλιξης των διδακτόρων μελών ΕΔΙΠ σε μέλη ΔΕΠ στη βαθμίδα του λέκτορα σύμφωνα με το προηγούμενο διδακτικό και ερευνητικό έργο θα συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση της υποστελέχωσης αρκετών πανεπιστημιακών τμημάτων και στην παροχή ουσιαστικών κινήτρων εξέλιξης σε ένα παραγωγικό τμήμα του διδακτικού και επιστημονικού προσωπικό των πανεπιστημίων. Δυστυχώς για αρκετά μέλη ΕΔΙΠ ο ρόλος τους συρρικνώνεται σε εργαστηριακές ασκήσεις και πολύωρο γραμματειακής φύσης έργο. Να αποσαφηνιστεί ακόμη νομοθετικά ότι: Οι διδάκτορες ΕΔΙΠ, εάν επιθυμούν να αναλάβουν την αυτοδύναμη διδασκαλία μαθήματος, η Συνέλευση του τμήματος να δίνει αυτή τη δυνατότητα. Η προηγούμενη διάταξη αφήνει το περιθώριο στη Συνέλευση του τμήματος αδικαιολογήτως να αρνηθεί την αυτοδύναμη ανάθεση μαθήματος. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις τμημάτων όπου προσλαμβάνονται συμβασιούχοι/εντεταλμένοι διδάσκοντες για τη διδασκαλία μαθημάτων στα οποία οι διδάκτορες ΕΔΙΠ μπορούν να ανταποκριθούν. Επιπρόσθετα στο πλαίσιο της αντιμετώπισης διδακτικών αναγκών εντός του ίδιου ή και άλλου πανεπιστημιακού ιδρύματος να δίνεται η δυνατότητα απόσπασης μελών ΕΔΙΠ, ΕΕΠ.