Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Μαρια Ροδοπ | 12 Φεβρουαρίου 2024, 17:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορα στο διδακτικο προσωπικο, θα ηθελα να μπορω ως δημόσιος υπαλληλος να διδασκω ως καθηγητης, παραλληλα με τα καθηκοντα μου. Και ενω παλαιοτερα μπορουσα σαν 408, με το νο.ο 4957/2022, αρθρο 173 παρ.9 δεν μπορω, ως εντεταλνενος διδασκοντας. Την ιδια ωρα ομως αλλοι συναδελφοι μου απασχολουνται σε κολλεγια κλπ. Επισης κ ως ακαδημαικοι υποτροφοι δυναται να απασχολουνται δημοσιοι υπαλληλοι.Οπως κσι στο ΕΑΠ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ? ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟ ΥΟ ΕΠΕΚΤΕΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ...ΝΕΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ....ΑΠΟΚΛΔΙΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...