Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Βασιλική Πάχτα | 12 Φεβρουαρίου 2024, 19:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. κάτοχοι Διδακτορικού, επιτελούν διδακτικό έργο, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ενώ προωθούν την έρευνα, ως κύριοι ερευνητές και Επιστημονικά Υπεύθυνοι Έργων. Διαθέτουν επίσης διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό έργο και εργάζονται αδιάκοπα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια κατά την τελευταία 20ετία. Η ισχύουσα νομοθεσία δε δίνει στα μέλη Ε.ΔΙ.Π. τη δυνατότητα ακαδημαϊκής εξέλιξής και θεσμικής αναγνώρισής τους, αντίστοιχη με τα προσόντα τους και την πολυετή ακαδημαϊκή προσφορά τους. Παράλληλα ο τίτλος τους δεν έχει καμία αντιστοιχία στα ιδρύματα του εξωτερικού. Πραγματικά τι σημαίνει ο όρος Laboratory Teaching Staff και που αντιστοιχεί? Κατά το παρελθόν έχουν εφαρμοστεί, νομοθετικές ρυθμίσεις σε σχέση με την ένταξη των μελών Ε.ΔΙ.Π. με διδακτορικό, στη βαθμίδα του Λέκτορα, όπως οι Ν. 1268/15-7-1982, άρθρο 31, Ν. 2517/11-8-1997, άρθρο 3, Ν. 3027/28-6-2002, παρ. 23, άρθρο 3 . Ακολούθησε η εξέλιξη των Καθηγητών Εφαρμογών Τ.Ε.Ι. σε Λέκτορες (Ν. 4485/2017, Ν.4521/2018, Ν.4559/2018, Ν. 4589/2019) ενώ με την παρ. 6, άρθρο 49, Ν 4301/2014 οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ) εντάχθηκαν σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π. και κατόπιν κατά τα έτη 2016-17 σε θέσεις Επίκουρου Καθηγητή. Είναι επιβεβλημένη η δυνατότητα εξέλιξης των μελών ΕΔΙΠ, βάσει αξιοκρατικών διαδικασιών. Η παρέμβαση της κας Καγιόγλου (http://www.opengov.gr/ypepth/?c=84616), είναι προς την ορθή κατεύθυνση.