Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Μανος | 13 Φεβρουαρίου 2024, 06:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-Άρθρο 80-Ασυμβίβαστα μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 159 ν. 4957/2022 Στο πρώτο εδάφιο της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 159 του ν. 4957/2022 (Α’ 141) περί ασυμβιβάστων, μετά τη φράση «ή ερευνητικών υπηρεσιών,» προστίθεται η φράση «καθώς και στα Νομικά Πρόσωπα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Ν.Π.Π.Ε.),» και η περ. α) διαμορφώνεται ως εξής:……» Στις διατάξεις του κεφαλαίου αυτού δεν εισάγεται κανένα ασυμβίβαστο, για τα ιδρύματα αυτά στη διδασκαλία (μερικής) απασχόλησης για "υπάλληλους με σχέση Δημοσίου Δικαίου ή Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σε φορείς του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν. 4270/2014", όπως συμβαίνει με το Ν.4957/2022 (παρ9 του άρθρου 173), όπου απαγορεύεται –παραδόξως- η απασχόληση δημοσίων υπαλλήλων ως εντεταλμένων διδασκόντων στα δημόσια Πανεπιστήμια. Η ανάγκη αναθεώρησης της εν λόγω διάταξης Ν.4957/2022 (παρ9 του άρθρου 173), επισημαίνεται και σχετικό έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, στον οποίο ενδιαφερόμενοι απηύθυναν σχετικό ερώτημα, όπου η Αρχη καλεί το Υπουργείο Παιδείας να εξετάσει το ενδεχόμενο αναθεώρησης της διάταξης της παρ. 9 του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (Α ́ 141), στην κατεύθυνση απαλοιφής της περίπτωσης ε ́ (υπάλληλοι με σχέση δημόσιου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε φορείς του δημόσιου τομέα) από τα εξαιρούμενα πρόσωπα της διαδικασίας ανάθεσης διδακτικού έργου σε εντεταλμένους διδάσκοντες, προκειμένου να διασφαλίζονται ισότιμες και δίκαιες προοπτικές πρόσβασης σε θέσεις διδακτικού προσωπικού στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα για όλες τις κατηγορίες εργαζομένων, με κριτήριο την προσωπική αξία και ικανότητά τους.