Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Νικόλας | 13 Φεβρουαρίου 2024, 08:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόταση αναδιατύπωσης του άρθρου 110 που ορίζει τις προϋποθέσεις για την εκλογή ή εξέλιξη στη βαθμίδα του Καθηγητή. Προτείνεται οι 4 προϋποθέσεις να γίνουν 3 : αγ) 6 έτη αυτόνομης διδασκαλίας βγ) πρωτότυπες δημοσιεύσεις και γγ) τριετής διδακτική εμπειρία σε μεταπτυχιακά Η (διαζευτικό) επίβλεψη περαιωμένης διατριβής (αντί για + γδ επίβλεψη…) Σκεπτικό : οι υποψήφιοι διδάκτορες είναι όλο και λιγότεροι. Οι περισσότεροι, ειδικά στις ανθρωπιστικές επιστήμες, δεν διαθέτουν χρηματοδότηση (υποτροφία, ερευνητικό πρόγραμμα). Είναι επομένως αναγκασμένοι να εργάζονται συνήθως παράλληλα με την εκπόνηση της διατριβής τους. Αρκετοί είναι αυτοί που είτε καθυστερούν υπέρμετρα είτε ακόμη και εγκαταλείπουν τις διδακτορικές τους σπουές. Η εξέλιξη ενός μέλους ΔΕΠ στη βαθμίδα του καθηγητή θα πρέπει να εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο και όχι από το εάν θα βρεθεί υποψήφιος διδάκτωρ και εάν αυτός θα καταφέρει να ολοκληρώσει τη διατριβή του σε εύλογο χρονικό διάστημα.