Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Μάνος | 14 Φεβρουαρίου 2024, 12:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλοί Διδάκτορες ΕΔΙΠ προσφέρουν σημαντικό έργο στα δημόσια πανεπιστήμια, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, και αρκετοί διδάσκουν με αυτοδύναμη διδασκαλία. Ωστόσο, δεν τους δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης, γιατί δεν προκηρύσσεται σχεδόν ποτέ θέση στο τμήμα που υπηρετούν πάνω στο γνωστικό τους αντικείμενο, καθώς τους έχουν δεδομένους. Είναι σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση ομηρίας και για να εξελιχθούν πρέπει να υποβάλλουν υποψηφιότητα σε άλλο τμήμα. Αρκεί κάποιος να δει πόσοι Διδάκτορες ΕΔΙΠ έγιναν ΔΕΠ στο τμήμα τους (σχεδόν κανείς) και πόσοι σε άλλο τμήμα. Επιπρόσθετα, ο τίτλος ΕΔΙΠ αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Δεν χρησιμοποιείται καν ο τίτλος "Lecturer" που είναι παγκοσμίως γνωστός. Την ίδια ώρα οι Λέκτορες Εφαρμογών με λιγότερα τυπικά προσόντα έγιναν Λέκτορες με δικαίωμα εξέλιξης. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να δοθεί στους Διδάκτορες ΕΔΙΠ το δικαίωμα εξέλιξης, στο πλαίσιο της ενίσχυσης του δημόσιου πανεπιστημίου και για την αποκατάσταση μίας χρόνιας αδικίας υπό το πρίσμα της ισότητας και της αναλογικότητας.