Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Αναστασια Ε. | 14 Φεβρουαρίου 2024, 16:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
σύμφωνα και με το άρθρο 17 του ν. 4009/2011 (Α’195) Η προϋπόθεση κατοχής διδακτορικού διπλώματος για κατάληψη θέσης καθηγητή δεν ισχύει προκειμένου περί γνωστικού αντικειμένου εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας, για τα οποία δεν είναι δυνατή ή συνήθης η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής κατά τους κανόνες της οικείας τέχνης ή επιστήμης (de lege artis). Ωστόσο η πλειοψηφία των καθηγητών ΔΕΠ τμημάτων στα οποία η προϋπόθεση κατάληψης θέσης δεν συμπεριλαμβάνει την κατοχή διδακτορικού δεν έχει τη δυνατότητα να αναλάβει την επίβλεψη διδακτορικών, γεγονός που αποκλείει την ερευνητική δραστηριότητα στα εν λόγω τμήματα. Το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί αν μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ κάτοχοι διδακτορικού ενταχθούν σε θέσεις μέλους ΔΕΠ υπό κρίση και σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης με κριτήρια το ερευνητικό, διδακτικό και επιστημονικό τους έργο. Ο διαχωρισμός διδακτικού προσωπικού σε μέλη ΔΕΠ και ΕΔΙΠ-ΕΕΠ ενισχύει τη ανισότητα και δημιουργεί μια σειρά περιορισμών και προβλημάτων στην ακαδημαική κοινότητα.