Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Α.Α. | 15 Φεβρουαρίου 2024, 17:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΖ' ΘΕΣΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Είτε στο άρθρο 87, είτε στο άρθρο 89, προτείνεται να μπει μια διευκρίνιση/βελτίωση που αφορά την διανομή των πρακτικών των συλλογικών οργάνων (παρ. 2, άρθρο 44, ν.4957/2022). Στο πνεύμα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, Θα πρέπει τα πρακτικά να υπογράφονται ηλεκτρονικά στο gov.gr (έτσι κλειδώνει και η ημερομηνία υπογραφής) και να διατίθενται ηλεκτρονικά (με την ηλεκτρονική υπογραφή) σε όλα τα μέλη εντός ενός μήνα, ή το πολύ δύο μήνες, από την συνεδρίαση του οργάνου. Δυστυχώς σε πολλά πανεπιστημιακά όργανα ακόμα δεν διανέμονται πρακτικά, ή διανέμονται μετά από πάρα πολλούς μήνες (για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε...). Επίσης, ακόμα υπάρχουν πανεπιστήμια που δεν έχουν εγκρίνει το νέο εσωτερικό κανονισμό, οπότε δεν υπάρχει ακόμα κανένα πλαίσιο που να διασφαλίζει την ορθότητα των πρακτικών. Δυστυχώς το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό και αρκετά διαδεδομένο και χρήζει άμεσης βελτίωσης. Μια προτεινόμενη τροποποίηση/βελτίωση (με κεφαλαία) της παρ. 2, άρθρο 44, ν.4957/2022 είναι παρακάτω: "Τα πρακτικά των συνεδριάσεων τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή με ευθύνη του προεδρεύοντος σε συνεργασία με τον υπάλληλο στον οποίον έχει ανατεθεί η διοικητική υποστήριξη του οργάνου ή της επιτροπής και κοινοποιούνται με ηλεκτρονικό τρόπο προς όλα τα μέλη μετά από την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ GOV.GR, ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ, ανεξαρτήτως αν αυτά συμμετείχαν στη συνεδρίαση."