• Σχόλιο του χρήστη 'Στρατής Συριανίδης' | 15 Φεβρουαρίου 2024, 21:01

    Άρθρο 164 Η κατάργηση του περιορισμού των 8 ετών διδακτικής προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση (τουλάχιστον 3 εκ των οποίων οφείλουν να είναι σε δομές Ειδικής Αγωγής), μπορεί μεν να διευκολύνει την στελέχωση της υπηρεσίας και να βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργίας της και στην επιτάχυνση της αξιολογικής διαδικασίας, ωστόσο είναι οργανικές θέσεις στις οποίες απαιτείται εμπειρία και γνώσεις, ούτως ώστε να παρέχονται υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Συνεπώς, ίσως θα ήταν προτιμότερο να υπάρχει μείωση και όχι κατάργηση του ορίου προϋπηρεσίας. Φυσικά, σε περίπτωση ισχύος οποιασδήποτε αλλαγής, θα ήταν δίκαιο να δοθεί η δυνατότητα σε όσους αποκλείστηκαν κατά τη φετινή περίοδο μεταθέσεων λόγω προϋπηρεσίας και δεν μπόρεσαν να αιτηθούν μετάθεση, να το πράξουν μέσω συμπληρωματικής δήλωσης. Εναλλακτικά, θα μπορούσε η άρση του περιορισμού να καθυστερήσει κατά ένα έτος, έτσι ώστε να προηγηθούν οι μεταθέσεις της επόμενης χρονιάς. Τέλος, εφόσον θα επιτρέπεται απευθείας διορισμός σε οργανικές θέσεις των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., θα πρέπει να διευθετηθεί με δίκαιο και ξεκάθαρο τρόπο η κατανομή διορισμών στην κατηγορία οργανικών που περιλαμβάνει ομαδοποιημένα τις ειδικότητες των Μαθηματικών (ΠΕ03), Φυσικών (ΠΕ04.01), Χημικών (ΠΕ04.02), Φυσιογνωστών (ΠΕ04.03), Βιολόγων (ΠΕ04.04) και Γεωλόγων (ΠΕ04.05). Η κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή για την περίπτωση προσλήψεων αναπληρωτών στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δεν είναι δίκαιη, καθότι την απόφαση του ποια ειδικότητα θα καλύψει την κενή θέση την έχει ο προϊστάμενος του κάθε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., η/ο οποία/ος αρκετές φορές δεν έχει διαυγή εικόνα της κατάστασης, δεδομένου ότι αρκετοί προϊστάμενοι ανήκουν σε ειδικότητες που δεν έχουν άμεση γνώση των λεπτομερειών του ζητήματος, με αποτέλεσμα να ευνοούνται ορισμένες ειδικότητες και να αδικούνται άλλες.