Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη δήμητρα αγγελοπουλου | 16 Φεβρουαρίου 2024, 07:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΕΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ (πρωην θεσμός 407/80) Πρέπει για την ενίσχυση των Πανεπιστημίων και την κάλυψη των αναγκών τους με Διδακτικό Προσωπικό να μπορούν να διδασκουν οι Δημόσιοι Υπάλληλοι όπως ίσχυε δεκαετίες και παραδόξως απαγορευτηκε (!) με το Ν.4957/2022. Και το οξύμωρο είναι ότι επιτρέπεται οι Δημόσιοι Υπαλληλοι να διδασκουν στα κέντρα επιμόφωσης των Πανεπιστημιων, στο ΕΑΠ ως ΣΕΠ , στα ΙΕΚ και στα Κολλεγια (με άδεια άσκησης Ιδιωτικού Εργου) δεν επιτρέπεται να διδασκουν στα Δημόσια Πανεπιστημια. Και δεν εννοώ ως μόνιμοι αλλα ως εντεταλμενοι διδασκοντες (δηλαδη ωρομισθιο τροπο τινά προσωπικο). Το δυσάρεστο ότι αυτό επεκτάθηκε και στα προγραμματα απόκτησης διδακτικής εμπειρίας του ΕΣΠΑ, που η ΕΕ έδωσε κονδύλια να αποκτησουν οι διδακτορες εμπειρία....αποκλείστηκαν χωρίς λόγο οι δημοσιοι υπάλληλοι. Προτείνων την κατάργηση της παρ. 9 του αρθρο 173 του Ν. 4957/2022.