• Σχόλιο του χρήστη 'Καλαντζής Γεώργιος' | 16 Φεβρουαρίου 2024, 10:11

    Η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης που αναφέρεται στο άρθρο 163 για τους Περιφερειακούς Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Σύμβουλους Εκπαίδευσης, που μετακινούνται για παρατήρηση διδασκαλίας ή υποστηρικτικού προγράμματος στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης, θα πρέπει να προστεθεί η Προσθήκη παρ. 6 του άρθρο 7 Κεφαλαίου Α’ υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015 που αναφέρει ότι: { Αν δεν υπάρχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, επιτρέπεται η χρησιμοποίηση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί) ή η μίσθωση επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης αν το κόστος της μίσθωσης αυτής είναι μικρότερο από το αντίστοιχο της χρήσης ταξί, γεγονός που αιτιολογείται στην εντολή μετακίνησης. Στην τελευταία περίπτωση αναγνωρίζεται το ποσό του κόστους μίσθωσης και η χιλιομετρική αποζημίωση} Αν δεν προστεθεί αυτή η παράγραφος θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα από την ερμηνεία του νόμου (κατά το δοκούν) από τις περιφερειακές Δ.Υ.Ε.Ε. Το αποτέλεσμα θα είναι η εμφάνιση δυσχερειών στην διαδικασία της αξιολόγησης καθόσον το κόστος διάθεσης των ΙΧ αυτοκινήτων (αν υπάρχουν και αν οι συνάδελφοι θέλουν να τα διαθέσουν ) είναι τεράστιο και δεν καλύπτεται από την χιλιομετρική αποζημίωση( φθορά αυτοκινήτου από τον αυξημένο αριθμό μετακινήσεων, κόστος συντήρησης κλπ). Δρ. Καλαντζής Γεώργιος ΣΕ Μαθηματικών Φθιώτιδας. Βοιωτίας, Ευρυτανίας. .