Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 156-171)Σχόλιο του χρήστη Φίλιππος Κωστής | 16 Φεβρουαρίου 2024, 19:36
Με το άρθρο 164 δεν υπολογίζονται οι ανάγκες των ΚΕΔΑΣΥ σε κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό και υποβαθμίζεται ο ρόλος τους, καθώς οι υπηρεσίες των ΚΕΔΑΣΥ χρειάζονται άτομα με γνώσεις αξιολόγησης παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, νευρολογικές και κινητικές ιδιαιτερότητες. Η ικανότητα του εκπαιδευτικού και επιστημονικού προσωπικού που έχει απασχοληθεί στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης απεμπολείται ως αξία αφού δεν λαμβάνεται υπόψη κατά τις υπηρεσιακές μεταβολές και την πρόσληψη προσωρινού και μόνιμου προσωπικού. Η διάρκεια εκπαίδευσης του προσωπικού που εντάσσεται στο πλαίσιο αυτό διαρκεί τρεις με τέσσερις μήνες και χρειάζεται ένα έτος προσαρμογής. Δεδομένου ότι υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής των παιδιών και των οικογενειών τους η ρύθμιση αντίκειται στις αρχές της χρηστής διοίκησης και της αποδοτικότητας.