Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Ζαχαρούλα Θ. | 16 Φεβρουαρίου 2024, 23:40
Όλοι αυτοί που κόπτονται για το επίπεδο της δωρεάν παιδείας στην Ελλάδα, θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να μας εξηγήσουν, γιατί πρέπει να δίνει η κάθε οικογένεια 300+ ευρώ κάθε μήνα, μόνο για τα φροντιστήρια, από τη στιγμή που το παιδί θα μπει στο γυμνάσιο, μέχρι που θα τελειώσει και το λύκειο. Για ποια δωρεάν παιδεία μιλάμε; Το συγκεκριμένο επιχείρημα, ότι η δημόσια παιδεία δηλαδή, με κάποιον μαγικό τρόπο εγγυάται την άριστη ποιότητα, είναι άκυρο. Διότι κανένας δε μας εξηγεί, γιατί χρειαζόμαστε την παραπαιδεία, εφόσον η δημόσια εκπαίδευσης είναι άριστης ποιότητας; Και καλά όλα αυτά, όταν το παιδί δώσει με το καλό και περάσει σε κάποιο νησί για παράδειγμα, τα κόστη αυτά φτάνουν στον Θεό! Για βάλτε λίγο κάτω τα κόστη της "δωρεάν παιδείας"...