Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΡΕΦΟΥΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 17:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πολύπλοκο θέμα των Μεταθέσεων & Αποσπάσεων πρέπει να υπάρξει μια καινοτομία κατά την γνώμη μου: 1. Να δωθεί η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να Μετατεθούν ΟΡΙΣΤΙΚΑ & μόνιμα σε γραφεία ή ως Διοικητικό προσωπικό σε Σχολεία, με την προυπόθεση πως θα ακολουθούν ωράριο 40 ώρες την εβδομάδα, μετά βέβαια από εξέταση των δυνατοτήτων τους στις νέες τεχνολογίες και στην επικοινωνία με τους συναδέλφους τους, Γονείς & Μαθητές. 2. Να οριστεί ανάλογα με την απόσταση του τόπου κατοικίας και την οικογενειακή τους κατάσταση (παντρεμένοι, χωρισμένοι, μονογονεεικές οικογ.κλπ), οικονομική βοήθεια των πρωτοδιόριστων,ή κάλυψη βασικών τους αναγκών μέσω συνεργασιών με Νομαρχίες, Εμπορικά ή άλλα Επιμελητήρια της Επαρχίας. Έτσι παράλληλα θα τονωθούν οικονομικά και οι τοπικές κοινωνίες. 3. Οι εκπαιδευτικοί να μην καλύπτουν γραμματειακές ανάγκες των Σχολείων, αλλά να λειτουργήσει η ΚΥΑ που προβλέπει Μόνιμο Διορισμό βοηθητικού προσωπικού, για Τραπεζοκόμους, Γραμματέα, φύλακα κλπ. 4. Χρειάζεται διαρκής & υποχρεωτική σοβαρή και αξιόλογη επιμόρφωση ανά 5ετίες στους Εκπαιδευτικούς με παράλληλη κάλυψη των κενών θέσεων από συναδέλφους τους έγκαιρα. Έτσι θα υπάρχει συνεχής επιμόρφωση και θα επιτυγχάνεται η τόνωση του ενδιαφέροντος. 5. Στα Σχολεία του ίδιου Δήμου ή της ίδιας περιφέρειας θα πρέπει να υπάρχει ανάλογη κυκλική μεταφορά εκπαιδευτικού προσωπικού.