Αρχική Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασποράΠρόταση 8: Διατήρηση και ενίσχυση των ελληνικών σπουδών και της έρευνας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των χωρών του εξωτερικού και διασύνδεσή τους με ελληνικά ΑΕΙ και το Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Η καθιέρωση διακρατικών προγραμμάτων κινητικότητας επιστημόνων, φοιτητών, μαθητών και εκπαιδευτικών (όπως π.χ. το Erasmus) και διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων θα συμβάλει στην καλύτερη διασύνδεση και συνεργασία οικοδομώντας ισχυρά διασπορικά δίκτυα.Σχόλιο του χρήστη Θεοδώρα Καμαρούδη | 11 Μαρτίου 2011, 18:19
Πιστεύω ότι για την απόσπαση φιλολόγων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση των χωρών του εξωτερικού είναι απαραίτητο το διδακτορικό. Οι υποψήφιοι για απόσπαση θα πρέπει να είναι ικανοί να χρησιμοποιήσουν τις Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία τους και να διαθέτουν επιμόρφωση ΤΠΕ β’ επιπέδου. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του αντικειμένου τους, δηλαδή ότι καλούνται να διδάξουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα. Ίσως θα έπρεπε να έχουν ήδη παρακολουθήσει το σεμινάριο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας «Διαδρομές στη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας» http://elearning.greek-language.gr/index.php?lang=el_utf8 Τα πανεπιστήμια που δέχονται αποσπασμένους φιλολόγους θα πρέπει να θέτουν ως στόχο για τους φοιτητές τους την απόκτηση του πιστοποιητικού ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας στο επίπεδο Β2. Έτσι οι προσπάθειες των φοιτητών θα αναγνωριστούν επίσημα αλλά και το υπουργείο θα αξιολογήσει/προωθήσει τη διδασκαλία των ελληνικών στο κάθε πανεπιστήμιο.