Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να επισημάνω οτι όποιες αλλάγες προκύψουν από το επερχόμενο νομοσχέδιο ΔΕΝ ΘΑ πρέπει να αλλάξουν τα ΤΡΈΧΟΝΤΑ δεδομένα σε τέτοιο βαθμό ώστε άνθρωποι που είναι στην διαδικασία υποβολής αίτησης στο άμεσο μέλλον για παράδειγμα να μην είναι σε θέση να υποβάλλουν αίτηση .Επίσης ο γάμος/ή η νομικά επικυρωμένη σχέση με αλλοδαπο,κάτοικο της χώρας πρέπει να συνυπολογίζεται ή και να πριμοδοτειται δεδομένου οτι διασφαλίζεισε μεγάλο βαθμό το σταθερο και συνεχές ενδιαφέρον του εκπαιδευτικού που θα αποσπαστεί.Καλό είναι δε μετά την πενταετία να μπορεί να παραμείνει .έστώ και με αφαίρεση του επιμισθίου. Δυστυχώς στην Ελλάδα η συνέντευξη έχει συνδεθεί με την αδιαφάνεια και του ρουσφέτι,ή μέσο...Τι κρίμα, κανονικά θα έπρεπε μια συζήτηση/συνέντευξη με τον εκπαιδευτικο από κατάλληλα στελεχωμένη ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ επιτροπή να συμπληρώνει την εικόνα του σχετικά με το όραμα ,την προσωπικότητα την συγκρότηση την ικανότητά του να ενσωματωυθεί δημιουργικά στην κοινωνία των παιδιών που θα διδάξει με ό,τι θετικό αυτο συνεπάγεται.Η διασφάλιση της αντικειμενικότητας της ,ας μην γελιόμαστε ,μπορεί να επιτευχθεί ΑΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΠΡΟΣ αυτην την κατεύθυνση.Δεν είναι δυνατόν να περνάμε από συνέντευξη τους υποψήφιους ενοικιαστές μας και όχι τους εκπαιδευτικούς για τα παιδιά μας και μάλιστα για το κομμάτι εκείνο του ελληνισμού που διψάει για την μόνη γνήσια ουσιαστική και αποτελεσματική επαφη με την γλώσσα μας καιτον πολιτισμό μας μέσα σε ένα ξένο γλωσσικά περιβάλλον και συχνά υπο επι πλέον δύσκολες συνθήκες .Βεβαια αν πρόκειται να αποτελέσει και αθτή παραθυράκι ..αποσύρω την πρόταση πάραυτα.. Ο προς απόσπαση εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΞΈΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ καθώς μόνο έτσι είναι δυνατό να κατανοήσει τον μηχανισμό διδασκαλίας της ελληνικής ως β γλώσσας.Φυσικά δεν είναι αμελιταία η αρχαιότητα στην μοριοδότηση γιατι εξασφαλίσει την ύπάρξη διδακτικής πείρασ αλλά γιατί να υπερισχύει τόσο είς βάρος ενός εκπαιδευτικού με μικρότερη μόνιμη προυπηρεσία αλλά με ουσιαστική γνώση μίας ή και παραπάνω ξένων γλωσσών ?Σημασία έχει να μπορούμε να βοηθήσουμε αποτελεσματικά τον μικρό ή μεγαλύτερο μαθητή και να είμαστε σε θέση να πετύχουμε την ώσμωση ανάμεσα στην κουλτούρα/κουλτούρες που φέρουν.Πρέπει πιστεύω η γνώση μίας ή και παραπάνω ξένων γλωσσών ΝΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ βαθμό στην μοριοδότηση για την επιλογή . Ευχαριστώ.