Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Κώστας Οικονόμου | 17 Φεβρουαρίου 2024, 22:42
Όλοι αυτοί που λένε εδώ ότι τάχα μου θλίβονται για την εικόνα των δημόσιων πανεπιστημίων και κρίνουν ότι αναβαθμίζοντας κάποια κολλέγια θα πάψουν οι καταλήψεις και τα γκράφιτι στους τοίχους, έχουν καθόλου εικόνα τι σημαίνει κολλέγιο στην Ελλάδα; Ένα άθλιο επίπεδο σπουδών, με ανυπόληπτους καθηγητές που κάνουν μάθημα σε αποτυχόντες των πανελληνίων εξετάσεων (και όχι σε αυτούς που συνειδητά το επέλεξαν από την αρχή), ανύπαρκτη έρευνα και ταξινόμηση στη λίστα των ιδρυμάτων που παρέχουν μεταλυκειακή εκπαίδευση στον πάτο. Όχι δεν ενισχύεις τον ανταγωνισμό έτσι, δηλ. θεσμοθετώντας την ίδρυση σχολών όπου η εισαγωγή σε αυτές μπορεί να επιτευχθεί με μέσο όρο 8,5. Αντίθετα, τον ρίχνεις γιατί κάνεις τον καλό μαθητή να σκέφτεται ότι δεν είναι κορόιδο να κοπιάσει για να μπει στο δημόσιο πανεπιστήμιο αφού μπορεί να μπει με ελάχιστο διάβασμα σε κάποιο κολλέγιο (οκ, 2 ορόφων και πάνω) και να αγοράσει ένα ισότιμο πτυχίο.