• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ' | 18 Φεβρουαρίου 2024, 12:59

    ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 45 παρ.ιη) Κατανέμει τις θέσεις μελών Δ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. και έκτακτου διδακτικού προσωπικού που εγκρίνονται από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προς τα Τμήματα του Α.Ε.Ι., σύμφωνα με τις ανάγκες τους και τον εγκεκριμένο ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων. Είναι πολύ γενικό και αόριστο να μιλάμε για κατανομή θέσεων σύμφωνα με τις "ανάγκες των τμημάτων Α.Ε.Ι". Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει χαρτογράφηση του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών σε συνάρτηση του αριθμού υποχρεωτικών μαθημάτων για λήψη πτυχίου με α) τον αριθμό των διδασκόντων μελών ΔΕΠ με διδακτορικό, β) τον αριθμό διδασκόντων μελών ΔΕΠ άνευ διδακτορικού (βλ. Ν 4610/2019) και να ενισχύονται κατά προτεραιότητα τμήματα στα οποία εντάσσονται μέλη ΔΕΠ άνευ διδακτορικού. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΣΑΦΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΕΛΗ ΔΕΠ ΑΝΕΥ ΔΙΔΚΤΟΡΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΊΑ 4:1, δηλαδή για κάθε 4 μέλη ΔΕΠ κάτοχους διδακτορικού να υπάρχει 1 μέλος ΔΕΠ άνευ διδακτορικού. Το οποίο μέλος άνευ διδακτορικού να μην επιτρέπεται η συμμετοχή του σε διαδικασίες καθορισμού γνωστικών αντικειμένων τμήματος και σύστασης μητρώου εκλεκτόρων. Επίσης συγκριτικά με το διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη που όλα τα μέλη ΔΕΠ είναι κάτοχοι διδακτορικών θα υστερεί κατάφωρα το ελληνικό κρατικό πανεπιστήμιο όσο θα επιτρέπει να υπάρχουν μέλη ΔΕΠ άνευ διδακτορικού σε ελληνικά πανεπιστήμια.