• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ' | 18 Φεβρουαρίου 2024, 13:35

    ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126) Ακρογωνιαίος λίθος των Α.Ε.Ι. οι αποφάσεις των συνελεύσεων των τμημάτων στις οποίες κατ' επίκληση στο Ν. 4589/2019 συμμετέχουν λέκτορες εφαρμογών άνευ διδακτορικού , άνευ γνωστικού αντικειμένου αλλά με πλήρη δικαιώματα μέλους ΔΕΠ. Το οποίο φαινόμενο αν και ακαδημαϊκά παράδοξο φροντίσατε να συνεχιστεί στα κρατικά ελληνικά πανεπιστήμια αλλά αποτρέψατε την εμφάνιση αυτού του φαινομένου στα μη κρατικά πανεπιστήμια. Δημιουργώντας πανεπιστήμια δύο ταχυτήτων. Θλιβερό. Ο νόμος Γαβρόγλου (ν. 4589/2019) δημιούργησε πολλές ανισότητες και παθογένειες στο χώρο της Ανώτατης εκπαίδευσης . Παρακαλώ τις ενέργειες σας ώστε συμφώνα με την αρχή της ισότητας όλα τα μέλη ΔΕΠ σε κρατικά και μη κρατικά πανεπιστήμια να πληρούν τα ίδια ακαδημαϊκά κριτήρια ποσοτικά και ποιοτικά . Συγκεκριμένα 1) Τα μέλη του διδακτικού και εκπαιδευτικού προσωπικού των πανεπιστημίων κρατικών και μη κρατικών κατ’ ελάχιστον προσόν να είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου . 2) Να μετατραπούν οι θέσεις εντεταλμένων διδασκόντων στα κρατικά πανεπιστήμια σε μόνιμες θέσεις μελών διδακτικού και εκπαιδευτικoύ προσωπικού 3) να καταργηθεί ο τίτλος λέκτορα εφαρμογών ( πλέον θα λέγεται ειδικό διδακτικό προσωπικό) αφού μιλάμε για διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη και εξωστρέφεια 4) Θεωρώ ότι τα κρατικά πανεπιστήμια θα πρέπει να αξιολογηθούν από το υπουργείο παιδείας ως προς τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των μελών ΔΕΠ τους και να προβούν σε αλλαγές που θα αφορούν την ποιοτική και ποσοτική στελέχωση τους.