Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Άρης | 18 Φεβρουαρίου 2024, 14:07
Ως φοιτητής σε Δημόσιο πανεπιστήμιο (Πατρών) στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων και άνθρωπος που μετακόμισα από την Αθήνα στην Πάτρα για να σπουδάσω αυτό που αγαπάω θα ήθελα να επισημάνω ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει τα δημόσια πανεπιστήμια να συνεχίσουν να χρηματοδοτούνται από το Κράτος για να συνεχίσουν το εξαιρετικό τους ερευνητικό και ακαδημαϊκό έργο τους. Επιπλέον πρέπει να δίνονται κίνητρα (οικονομικά αλλά και κοινωνικά) σε νέους επιστήμονες ώστε να γίνονται διδάκτορες στα πανεπιστήμια μας .Ενοείτε πρέπει όλοι οι φοιτητές να μπορούν να εισάγονται ΔΩΡΕΑΝ και με αξιοκρατικό τρόπο (είτε με Πανελλαδικές ,είτε με κάποιο νέο σύστημα εισαγωγής)καθώς και οι πανελλαδικές αν και αξιοκρατικό σύστημα είναι επαρχιομένο και προωθεί την "παπαγαλία"και όχι την κριτική σκέψη Το σύγουρο είναι ότι πρέπει όλα τα παιδιά της ελλάδος που επιθυμούν να σπουδάσουν να μπορούν να έχουν επιλογή πολλών καλών και δημοσίων πανεπιστημίων ώστε να εισάγονται δωρεάν σε κάποιο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Εφόσον και μόνο εφόσον διασφαλιστούν τα παραπάνω και τα δημόσια πανεπιστήμια διατηρήσουν το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο σπουδών που παρέχουν σήμερα. Τότε θα ήμουν θετικός και στην ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων καθώς θα μπορούσε η μερίδα των φοιτητών οι οποίοι θα σπούδαζαν στο εξωτερικό να σπουδάσουν σε ένα ελληνικό μη κρατικό πανεπιστήμιο. Επιπλέον θα ερχόντουσαν και αλλοδαποί φοιτητές από το εξωτερικό να σπουδάσουν σε ελληνικά μη κρατικά Α.Ε.Ι. εννοείται ότι το πλαίσιο λειτουργίας των μη κρατικών Α.Ε.Ι. θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρό και να λειτουργούν με τις προϋποθέσεις Α.Ε.Ι.και όχι με τις προϋποθέσεις κολλεγίου.