Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Αθανασία Δημ. | 18 Φεβρουαρίου 2024, 15:11
Βλέποντας τη δημόσια συζήτηση παρατηρεί κανείς ότι κατά είναι ορισμένοι ακαδημαϊκοί, ορισμένοι συνταγματολόγοι με πολιτικό πρόσημο και οι κομματικές νεολαίες. Υπέρ τάσσονται πλειάδα ακαδημαϊκών και πρυτάνεων, ενώ μαζί τους είναι έγκριτοι δικαστικοί και συνταγματολόγοι. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι αντίθεση έχει σαφώς πολιτικό πρόσημο, δεν έχει ως γνώμονα το πραγματικό ενδιαφέρον για το μέλλον των παιδιών μας. Μονάχα να εξυπηρετηθούν οι συντεχνίες και το πολιτικό αφήγημα. Ανάμεσα σε άλλα, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο προβλέπει τον εξορθολογισμό της εισαγωγής των φοιτητών στη σχολή επιλογής τους, όχι σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της επιλογής. Για παράδειγμα, στο εξωτερικό ο φοιτητής επιλέγει σχολή κι εφόσον περάσει τη βάση εισαγωγής, τότε επιλέγει ελεύθερα όποιο τμήμα πραγματικά θέλει και δεν είναι δέσμιος ενός μηχανογραφικού, που στο μεταξύ μπορεί να άλλαξε άποψη. Μην ξεχνάμε, ότι ζητάμε από παιδιά 18 ετών να πάρουν την απόφαση που θα σφραγίσει τη μοίρα τους, για την υπόλοιπη ζωή τους. Αυτό το αποκλειστικά ελληνικό παράδοξο, πρέπει επιτέλους να σπάσει. Είναι σίγουρο ότι μόλις αυτό θα εφαρμοστεί από τα ιδιωτικά ΑΕΙ, μοιραία θα ακολουθήσουν και τα δημόσια ΑΕΙ, το παράδειγμα όλου του υπόλοιπου κόσμου.