Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 156-171)Σχόλιο του χρήστη Δρ ΞΟΥΤΣΟΥΚΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 18 Φεβρουαρίου 2024, 16:30
Θέμα. «Ξεφούσκωσε ήδη, το νέο λεγόμενο Μη Κρατικό Πανεπιστήμιο… Προσεχώς « franchise» - «Φρανσάιζ» Ελεύθερα Πανεπιστήμια, Μη κρατικά Πανεπιστήμια, Μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια, στην Ελλάδας και «ό,τι τύχει» ή «ό,τι να 'ναι « ή «πάμε και όπου βγει», με το νέο νομοσχέδιο, που έχει επιστημονικά και νομικά λάθη… Ημι-αγράμματοι Νομικοί Σύμβουλοι, ημι-αγράμματοι παρατρεχάμενοι, παντελώς αγράμματου «δεξιο-αριστερού ψευδο-συνδικαλιστές - αιρετοί παντελώς αγράμματοι», αδίστακτοι κερδοσκόποι, «σκιντζήδες», «αεριτζήδες», φροντιστηριάκηδες, «μπαχαλάκηδες» «παρακρατικοί προβοκάτορες» «,ψευτο-αναρχικοί , ψευτο-αριστεροί, «|κάθε καρυδιάς καρύδι» και άλλα «νέο-μετα-λαμόγια» της «υπερκομματικής μαφίας της παιδείας» καταστρέφουν «από μέσα τη δημόσια παιδεία» – για να την παραδώσουν «αντί πινακίου φακής», στους «μαγαλο-ναρκέμπορους- μαφιόζους πάμπλουτους μελλοντικούς νεο-ιδιοκτήτες των νέων «μαϊμού –φρανσάιζ – ψευτο-Πανεπιστημίων που «ονειρεύονται με το «νέο νομοσχέδιο- έκτρωμα» – λένε άλλοι πολλοί πλέον. (ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν) «Κοιλοπονούσε βουνό και γέννησε ποντίκι» για αυτόν που καταβάλλει ή παριστάνει ότι καταβάλλει πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια, έχει όμως μικρό έως μηδενικό αποτέλεσμα. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους είναι δημόσια πανεπιστήμια, αλλά έχουν δίδακτρα και εδώ νομίζουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια. Γελάει ο κόσμος όλος με το νέο νομοσχέδιο για τα νέα λεγόμενα "μαϊμού Πανεπιστήμια" λένε άλλοι πολλοί πλέον. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους είναι δημόσια πανεπιστήμια αλλά έχουν δίδακτρα και εδώ νομίζουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια. Γελάει ο κόσμος όλος με το νέο νομοσχέδιο για τα νέα λεγόμενα "μαϊμού Πανεπιστήμια" λένε άλλοι πολλοί πλέον. «Γελάει όλη η κοινωνία με την «ασχετοσύνη αυτών που συνέταξαν το νέο νομοσχέδιο»- κάποιοι -που έχουν αντληθεί ότι «|κάτι δεν πάει καλά» - δε το λένε ούτε στον υπουργό τους – τουλάχιστον να διορθώσεις εξόφθαλμες ανακρίβειες- και περιμένουν να «αλλάξει και αυτός ο υπουργό;- όπως έγινε και με τους προηγούμενους υπουργούς- όπως έγινε και την περίοδο του νομοσχεδίου για τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία- λένε άλλοι πολλοί πλέομ. *Είναι πολλά τα λεφτά Άρη*; Στο νέο νομοσχέδιο για τα μη κρατικά πανεπιστήμια κλπ, στην Ελλάδα, αν δεν προσέξετε θα γυρίσει «μπούμερανγκ», λένε άλλοι πολλοί πλέον. Εννοείτε μόνο μη κρατικά πανεπιστήμια Ελληνικά είτε και μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; Το «φρανσάιζ» αρμόζει σε εταιρίες, όχι σε πανεπιστήμια. Μήπως χρησιμοποιηθεί η «λεγόμενη αριστερά, να διαλύσει τα υπάρχοντα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια- να «πουληθούν σε μία νύχτα σε «φρανσάιζ» πανεπιστήμια; Και τώρα όπως είναι οι έως τώρα νόμοι μπορούν να λειτουργήσουν μη κρατικά Ελληνικά πανεπιστήμια δηλαδή Πανεπιστήμια που θα ιδρύσουν Ελληνικά Νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και γιατί δεν τολμούν να ιδρύσουν αυτά τα πανεπιστήμια, ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. Η αλήθεια είναι ότι κάποια τμήματα των ήδη υπαρχόντων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, όπως της Φιλοσοφικής Αθηνών της Θεολογικής Αθηνών και των Ηλεκτρολόγων Ε.Μ.Π. και άλλων πανεπιστημίων, είναι πολύ καλά και δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα νέα μη κρατικά πανεπιστήμια, λένε άλλοι πολλοί πλέον. Σωστή είναι διάταξη για το ασυμβίβαστο των μελών ΔΕΠ να διδάσκουν στα νέα Πανεπιστήμια. Τα ξένα Πανεπιστήμια για ποιο λόγο θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα- αν θέλουν Τι σημαίνει «νέο-αποικιοκρατικήή» πολιτική των μεγάλων δυνάμενων και με ποιους τρόπους εφαρμόζεται σήμερα πρέπει να μελετηθεί πλέον. Γιατί συνδέονται οι Πανελλήνιες εξετάσεις με την είσοδο των υποψηφίων και στα «φρανσάιζ» Πανεπιστήμια, δημιουργεί πολλά ερωτήματα πλέον. Για ποιο λόγο θα θέλει ένα ξένο πανεπιστήμιο να έρθει στην Ελλάδα- αφού δεν θα είναι κερδοσκοπικός- το Ελληνικό Δημόσια θα «ελέγχει τη λειτουργία του πρέπει να εξηγηθεί. Η διάρκεια σποδών ν+2 είναι λάθος- αφού τα ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους έχουν άλλα χρόνια σποδών για τους φοιτητές τους. Το σωστό είναι 2ν+2 και στο τέλος έτσι θα γίνει. Σωστή η διάταξη για το ασυμβίβαστο των μελών ΔΕΠ να διδάσκουν στα νέα Πανεπιστήμια. Λένε ότι πολλοί τα έχουν μπερδέψει.... Σημεία διευκρινίσεων. 1. Τι σημαίνει μη κρατικά πανεπιστήμια και Ελληνικά και ξένα; 2. Τι είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και Ελληνικά και ξένα; 3. Τι σημαίνει δίδακτρα σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο , σε μη κρατικό πανεπιστήμιο και σε κρατικό πανεπιστήμιο. 5. Πού έχει πρόβλημα το νέο νομοσχέδιο. Μήπως δεν το έχει μελετήσει καλά η επιτροπή που το συνέταξε, ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. 6. Τί είναι κρατικά ξένα πανεπιστήμια; Τί σημαίνει μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; 7. Τι είναι τα ιδιωτικά ξένα πανεπιστήμια; 8. Τι σημαίνει δίδακτρα σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο σε μη κρατικό πανεπιστήμιο και σε κρατικό πανεπιστήμιο; 9. Πού έχει πρόβλημα το νέο νομοσχέδιο;. Μπερδεύουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια του εξωτερικού, που είναι λίγα διεθνώς και έχουν και δίδακτρα, με τα κρατικά δημόσια πανεπιστήμια του εξωτερικού που είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αλλά έχουν και δίδακτρα. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια είναι κρατικά αλλά ‘έχουν δίδακτρα. Αυτό οδήγησε «ημι-άσχετους συντάκτες του νομοσχεδίου- επειδή δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα – να «λένε άρα αφού υπάρχουν δίδακτρα- άρα είναι «ιδιωτικά» και επομένως θα «φέρουν στην Ελλάδα «δήθεν ιδιωτικά πανεπιστήμια» Στο «χορό της άγνοιας» μπήκαν κανάλι, δήθεν αναλυτές, δήθεν πολιτικοί – οι οποίοι συναγωνίζονταν ο ένας τον άλλον σε «ασχετοσύνη- «δεν ορρωδούν προ ουδενός – να πουν την οποιαδήποτε ασυναρτησία είτε ανακρίβεια- πιστεύοντας ότι έτσι «εξυπηρετούν την όποια παράταξή τους – ενώ και οι ίδιοι και η όποια παράταξή τους «γελοιοποιούνται στα μάτια όσων γνωρίζουν την πραγματικότητα. 10. Τί είναι οι καταλήψεις και ποιους εξυπηρετούν; Οι δήθεν αριστεροί εξωθούν τους νέους σε καταλήψεις- ακολουθούν βανδαλισμοί- το δημόσιο πανεπιστήμιο διαλύεται – και έρχονται οι δήθεν δεξιοί να το πουλήσουν «σε τιμή ευκαιρίας, στους ναρκέμπορους με το «μαύρο χρήμα’ λένε άλλοι πολλοί πλέον. Μερικοί καθηγητές των Ελληνικών δημοσίων Πανεπιστημίων, που είναι κατά της ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων οι ίδιοι διδάσκουν σε ιδιωτικά και μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; 11. Μόνο το 10% των ξένων πανεπιστημίων είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια στη χώρα τους. Αυτό το κρύβουν επιμελώς οι εμπνευστές του νέου νομοσχεδίου. 12. Όλα όμως έχουν δίδακτρα. 13.Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν τους φοιτητές τους τα νέα Πανεπιστήμια; Ποιος θα καθορίσει τα κριτήρια εισαγωγής στα νέα Πανεπιστήμια, τα μητρικά Πανεπιστήμια, είτε οι ντόπιοι κομματάρχες θα εξαναγκάσουν τα ξένα πανεπιστήμια να μειώσουν τα *στάνταρ* τους για να δεχτούν τα «ημι-αγράμματα» παιδάκια τους, σε αντάλλαγμα να πάρουν άδεια λειτουργίας στο Ελληνικό έδαφος; 14. Ποια θα είναι η ισοτιμία των πτυχίων των νέων πανεπιστημίων, που θα λειτουργήσουν με το νέο νόμο; Ποιος θα δίνει αυτή την ισοτιμία; 15. Οι συνεχείς καταλήψεις και διαδηλώσεις ποιους εξυπηρετούν; Μήπως η λεγόμενη «δεξιά» και η λεγόμενη «αριστερά», μαζί έχουν συμφωνήσει τη διάλυση όλης της παιδείας στην Ελλάδα σε αντάλλαγμα τις *μίζες* από τα χρήματα από τις εγγραφές των νέων φοιτητών στα νέα Πανεπιστήμια, τα νέα προγράμματα, τα ερευνητικά προγράμματα κλπ; 16. Μόνο το 10% των ξένων πανεπιστημίων είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια στη χώρα τους και δεν είναι τα καλύτερα που υπάρχουν λένε άλλοι πολλοί πλέον. Μπορούν να έρθουν με το υπάρχον νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα και ήδη κάποια έχουν έρθει; 17. Όλα όμως έχουν δίδακτρα. Μόνο το δημόσιο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη δίδακτρα στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, ενώ στο μεταπτυχιακό έχει... Με το υπάρχον ευρωπαϊκό δίκαιο μπορούν είτε όχι να λειτουργήσουν στην Ελλάδα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια; Λειτουργούν ήδη και κάποια κολλέγια; 18.Με ποια κριτήρια και με ποιους όρους θα επιλέξουν τους φοιτητές τους τα ξένα πανεπιστήμια που θα έρθουν στην Ελλάδα; Πώς είναι δυνατόν ο υποψήφιος φοιτητής που απορρίφθηκε από το δημόσιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο με τα ίδια προσόντα να γίνει δεκτός στα νέα Πανεπιστήμια; 19. Οι ντόπιοι υπεύθυνοι για το χάλι της παιδείας στην Ελλάδα, θα δεχτούν να ισχύσουν τα κριτήρια που έχουν τα ξένα πανεπιστήμια στην χώρα τους είτε θα εξαναγκάσουν τα ξένα πανεπιστήμια που θα έρθουν να βάλουν *νερό στο κρασί τους*; 20. Μόνο αν δεν διδάξει ούτε ένας από τους ήδη διδάσκοντες στα ήδη υπάρχοντα δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας τότε μπορούμε να πούμε ότι κάτι άλλαξε λένε άλλοι πολλοί πλέον. αν είναι να διδάξουν οι ίδιοι που έχουν καταστρέψει τα ήδη υπάρχοντα δημόσια πανεπιστήμια στην Ελλάδα τότε τι θα αλλάξει ρωτάνε πολλοί πλέον. Ποια θα είναι η ισοτιμία των πτυχίων των νέων πανεπιστήμιων που θα λειτουργήσουν με το νέο νόμο και ποιος θα δίνει αυτήν την ισοτιμία; 21. Τους ενδιαφέρει η παιδεία, είτε η *κονόμα* ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. 22. Με τα υπάρχοντα κολλέγια τί θα γίνει; Μήπως τα νέα Πανεπιστήμια «φρανσαιζ» χρησιμοποιήσουν τα λεγόμενα «κολέγια» για να νομιμοποιήσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα. 23. Προβλέπεται από αυτό το νομοσχέδιο που δεν έχει συνταχθεί σωστά, η ελληνική επιτροπή να έχει *παραθυράκια ερμηνείας* και *κονόμας*; Άποψη Θέμα. *Όμοιος ομοίω αεί πελάζει*. Ελεύθερο Πανεπιστήμιο. Νέα Μη κρατικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα και ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους και στην Ελλάδα.... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη...