Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Κώστας Καλαντζίδης | 18 Φεβρουαρίου 2024, 16:36
Διαβάζοντας το νομοσχέδιο και τα κατεβατά των σχολίων κάτω απο αυτό διαπιστώνεις την έλλειψη σοβαρών επιχειρημάτων σε αυτούς που φωνάζουν... Σχόλια με καθαρά πολιτικό πρόσημο και τίποτα παραπάνω. Κανονικά θα έπρεπε ο σχολιασμός και οι τοποθετήσεις να βασίζονται στο τι είναι καλύτερο για το μέλλον των παιδιών μας. Και αυτό το μέλλον μπορεί να είναι καλύτερο μόνο κάνοντας σοβαρές μεταρρυθμίσεις. Δεν είδα κανέναν να στέκεται σε μια βασική διαφορά που φέρνει αυτό το νομοσχέδιο και δεν είναι αλλη απο τον τρόπο εισαγωγής. Ξεπερνάμε πια αυτή την πίεση του μηχανογραφικού που σε αναγκάζει να βάλεις ένα συγκεκριμένο τμήμα που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και λάθος η επιλογή σου γιατί γίνεται κάτω απο πιέση και με την λογική να περάσω κάπου τόσο κόπο έκανα. Τα παιδιά δεν έχουν τον χρόνο να σκεφτούν με καθαρό μυαλο τι θέλουν. Αυτό αλλάζει. Ο νέος τρόπος σου λέει επέλεξε την κατεύθυνση σχολή - επιστημονικό πεδίο και εν συνεχεία το τμήμα. Αυτό ναι λέγεται τομή ... Αντε και στα Δημόσια ΑΕΙ .. Ελπίζω