Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Ιορδάνης Aventurine AE | 16 Μαρτίου 2011, 16:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αγορά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Video Games) είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδος της πληροφορικής σε σύνολο 14 κυρίων κλάδων του χώρου, και έχει την δυναμική να γίνει ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος καταναλωτικός κλάδος ξεπερνώντας την αγορά παροχής υπηρεσιών και πρόσβασης Internet, η οποία αυτή την στιγμή βρίσκεται στην πρώτη θέση. Η αγορά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών χαρακτηρίζεται από τον έντονο ανταγωνισμό, και από τους εκρηκτικούς και απρόβλεπτους ρυθμούς ανάπτυξης. Η επίδραση της διεθνούς οικονομικής κρίσης στην αγορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι περιορισμένη. Πρόσφατες έρευνες από την NPD δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών σκοπεύει να διατηρήσει τα έξοδα διασκέδασης στα ίδια επίπεδα κατά την διάρκεια της κρίσης. Παράλληλα οι τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο έχουν επιτρέψει την διανομή και πώληση ολοένα και αυξανόμενου όγκου ηλεκτρονικών παιχνιδιών μέσω του Internet.Στο Ηνωμένο Βασίλειο η παραγωγή ηλεκτρονικών παιχνιδιών αυξήθηκε κατά 67,9% από το 2006 έως το 2012 και είναι η γρηγορότερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία στην χώρα, αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. (πηγή: UK Bureau of Labor). Τα VideoGames αποτελούν προϊόντα έρευνας και ανάπτυξης εταιρειών Πληροφορικής-και ως τέτοια- προτείνω ότι θα πρέπει να ενταχθούν στον τομέα «Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες και Αυτοματισμοί», ή ακόμη πιο σωστά λαμβάνοντας υπόψη τον έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα και την υψηλή προστιθέμενη άξια τους, θα μπορουσαν να αποτελέσουν από μόνα τους έναν νέο ξεχωριστό τομέα. Για να γίνει κατανοητή η δυναμική του κλάδου θα ήθελα να αναφερθώ στο Videogame (Darkfall Online) που εξέλιξε η εταιρεία στην οποία εργάζομαι, το οποίο μέσα στα δύο τελευταία χρόνια πούλησε εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομές σε περισσότερες από 175 χώρες, ενώ το 99.7% των πωλήσεων μας προέρχεται από χώρες του εξωτερικού. Σε ότι αφορά τον σημαντικό αυτό κλάδο μπορεί επιχειρηματικά η Ελλάδα να βρίσκεται ακόμα σε εμβρυακή κατάσταση, όμως το ταλέντο και η άρτια επιστημονική κατάρτιση των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν εγγυώνται την προοπτική ανάπτυξης σε μια ολοένα αυξανομένη σε μέγεθος αγορά.