Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Τάσος Φλάμπουρας | 16 Μαρτίου 2011, 17:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκπροσωπώ τον Σύλλογο Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας, ως Πρόεδρος του Συλλόγου. Προτείνω να συμπεριληφθούν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στον τομέα «Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες και Αυτοματισμοί». Τα videogames συνδυάζουν την έρευνα, την τέχνη και την τεχνολογία κατά τη δημιουργική διαδικασία. Τα videogames είναι ένας σημαντικός τομέας των νέων μέσων και εκτός από τον διαδραστικό ψυχαγωγικό τους χαρακτήρα, έχουν και μεγάλη πολιτιστική, εκπαιδευτική και ερευνητική αξία. Η σημαντικότητά τους στον πολιτισμό είναι προφανής αν γνωρίζουμε ότι το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί videogames και το ποσοστό αυξάνεται διαρκώς. Η σημαντικότητα του κλάδου ων videogames για την παγκόσμια οικονομία είναι μεγάλη: η αγορά ανέρχεται στα $105 δις (πηγή: ΜCV) και έχει ξεπεράσει τους κλάδους μουσικής και κινηματογράφου. Ο κλάδος των videogames στην Ελλάδα είναι ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος και καινοτόμος κλάδος της οικονομίας μας με καθαρά εξαγωγικό προσανατολισμό. Στην χώρα μας ο κλάδος βρίσκεται στα πρώτα του βήματα αλλά υπάρχει έντονο επιχειρηματικό, επενδυτικό και ερευνητικό ενδιαφέρον από την Ελλάδα και από το εξωτερικό . Ο κλάδος ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών λοιπον δεν θα πρέπει να λείπει από καμία δράση στοχευόμενη σε ερευνητικές, επιστημονικές, η σε αναπτυξιακές δράσεις.