Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)Σχόλιο του χρήστη Πελαγία Α. | 18 Φεβρουαρίου 2024, 18:55
Ας εξετάσουμε το βάρος που φέρνει η ανάγκη για "σωστή επιλογή" από μέρους των μαθητών. Εκτός από το ήδη υπάρχον άγχος των Πανελληνίων, η πίεση να κάνουν μια σωστή επιλογή σε μια ηλικία όπου η αβεβαιότητα είναι μεγάλη, μπορεί να είναι τραγική. Μια λανθασμένη επιλογή μπορεί να καταστήσει κάποιον "ακινητοποιημένο" για χρόνια, ή ακόμα να του δημιουργήσει περισσότερο άγχος με επιπλέον εξετάσεις και διαδικασίες. Με τον νέο νόμο, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν τον τομέα σπουδών τους, να εισαχθούν βάσει των επιδόσεών τους σε αυτόν τον τομέα, και να επιλέξουν ακριβώς τη σχολή που επιθυμούν. Αυτή η αλλαγή αποτελεί ένα θετικό βήμα, είναι κοινή πρακτική σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και θα πρέπει να χαιρετίσουμε αυτήν την εξέλιξη με θετική διάθεση.