Αρχική Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίωνΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)Σχόλιο του χρήστη Ξένια Καϊμάρα | 18 Φεβρουαρίου 2024, 18:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να μην επαναλαμβάνω όλα όσα εύστοχα επισήμαναν οι συνάδελφοι και καθώς οι περισσότεροι διαθέτουμε υψηλό ακαδημαϊκό status που αναγνωρίζεται από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα με δημοσιεύσεις σε περιοδικά υψηλού IF και με εκατοντάδες ετεροαναφορές, προσθέτω μόνο το εξής: πέρα του αποκλεισμού μας ως διδάσκοντες, όσοι εργαζόμαστε στο δημόσιο είμαστε ο απαραίτητος και ο αναπόσπαστος κρίκος για τη λήψη του πτυχίου από τους φοιτητές, βλ. παιδαγωγικά τμήματα, ψυχολογίας κ.λπ. Εκεί το συντεταγμένο κράτος γιατί αναγνωρίζει την αξία μας; Μήπως επειδή δεν αμειβόμαστε ενώ παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ως επόπτες και εκπαιδευτές; Παράλληλα, όμως, είμαστε και κριτές του θεωρητικού έργου των συναδέλφων-διδασκόντων.