Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Αναγνώστου | 17 Μαρτίου 2011, 14:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι Διδάσκων στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου με αντικείμενο τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια (Videogames) και με ερευνητικό ενδιαφέρον πάνω στις εφαρμογές τους στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Τα βιντεοπαιχνίδια γνωρίζουν ήδη ευρύτατη εφαρμογή στο εξωτερικό στην εκπαίδευση σε σχολικά περιβάλλοντα, στις επιχειρήσεις για εκπαίδευση υπαλλήλων, στη διαφήμιση προϊόντων. Στην χώρα μας, ενώ σε Ακαδημαϊκό επίπεδο υπάρχει ερευνητική δραστηριότητα στο αντικείμενο αυτό, αυτή περιορίζεται σημαντικά, σε κυρίως προσωπικές προσπάθειες, από έλλειψη υποστήριξης από δράσεις ενίσχυσης. Η ένταξη των Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών στο τομέα «Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες και Αυτοματισμοί» θα έδινε μια νέα ώθηση στο κλάδο, θα ενίσχυε την εξωστρέφεια των Ιδρυμάτων με Διαπανεπιστημιακές συνεργασίες αλλά και μέσω συνεργασιών με Ελληνικές Εταιρίες του χώρου. Επιπλέον θα δρούσε και ως μια αναγνώριση της σημασίας τους στην οικονομική ανάπτυξη και θα είχε ως αποτέλεσμα την παραγωγή νέων καινοτομικών προϊόντων από πιθανές συνέργιες Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων και Ελληνικών Εταιριών ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών τα οποία θα στοχεύουν την Ελληνική και Παγκόσμια Αγορά.