Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη K | 10 Ιουλίου 2024, 18:30
Άρθρο 35 Εξισώνονται λοιπόν πρώην τμήματα ΤΕΙ με τα παραδοσιακά ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΑ ΑΕΙ.. Ερώτηση παρακαλώ προς τη Βουλή από κάποιον από τους 300 βουλευτές πριν ισοπεδωθούν όλα. Η απόφαση ισοτιμίας έγινε από την επιτροπή βάσει μόνο της ονομασίας των μαθημάτων χωρίς να έχει ελεγχθεί αλλαγή ύλης και συγγραμμάτων ισότιμης δυσκολίας με τα ΑΕΙ (ΕΜΠ, ΑΠΘ, Πατρών...); Προφανώς όχι, διαφορετικά ο φοιτητής πχ Μηχανολογίας Π. Πατρών με βάση 16.500 μόρια, θα γίνει ισότιμος με τον φοιτητή που έχει εισαχθεί με 10.000 του Π. Πελοποννήσου; Είναι ίδιος ο βαθμός δυσκολίας των μαθημάτων και των εξεταστικών ώστε να θεωρείται ισότιμο το τμήμα του ΕΜΠ με εκείνο των Σερρών; (παράδειγμα τυχαίο αλλά υπαρκτό)