Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Στεφάνογλου Μ. | 10 Ιουλίου 2024, 20:39
Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων: τώρα, άμεση απόδοση κινήτρων για υπηρέτηση εκπαιδευτικών αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων και ΜΟΝΟ. Πώς; Με μοριοδότηση και επίδομα ή υπερωριακή αποζημίωση. Η Μείωση διδακτικών ωρών δεν ισχύει, δεν εφαρμόζεται και είναι πάντα πλασματική!! Όταν οι εκπαιδευτικοί των ΠΣ παραιτούνται από αυτά κάθε χρόνο, κατά δεκάδες, και τα σχολεία έχουν απώλεια μόνιμου και ποιοτικού προσωπικού, επειδή οι ίδιοι εργάζονται επί 14 ωρες ημερησίως συν Σ/Κ συν αργίες κλπ στα ΠΣ και ΠΕΙΣ χωρίς κίνητρο ή όφελος, πώς θα συνεχιστεί ο θεσμός; Με εθελοντισμό;; Για ποσο καιρό μπορούν αυτοί οι εκπαιδευτικοί να ανταποκριθούν με όρεξη κ μεράκι, χωρίς εξουθένωση;;; SOS: δυνατότητα να διορίζονται ήδη απο φετος και κατά προτεραιότητα στα ΠΣ και ΠΕΙ.Σ. εκπαιδευτικοί με διπλή ειδικότητα ή 2 και άνω πτυχία ή τίτλους σπουδών, αντί να υπηρετήσουν στην επαρχία ή παραμεθόριο. Έτσι, θα στελεχωθούν τα ΠΣ και ΠΕΙΣ με μόνιμο προσωπικό, ακόμα και αν υπάρχει ο περιορισμός της υποχρεωτικής διετίας κατά τη θητεία τους ως δοκίμων. Η τοποθέτηση αναπληρωτών δεν είναι λύση!!! Είναι ημίμετρο για μια μόνο σχολική χρονιά και αν. Μετά όλοι φεύγουν. Αποδεδειγμένο.