Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ | 10 Ιουλίου 2024, 21:11
Άρθρο 4 Επαγγελματικός προσανατολισμός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι τεράστια η έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού στο λύκειο ιδιαίτερα. Μαθητές με εξαιρετικές επιδόσεις στις πανελλήνιες αδυνατούν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό δελτίο αφού δεν έχουν δουλέψει ποτέ με τον εαυτό τους και τα θέλω τους. Φτάνουν στο σημείο να επιλέγουν τα τμήματα που θα σπουδάσουν με γνώμονα τις βάσεις της προηγούμενης χρονιάς. Δεν υπάρχει αυτογνωσία. Ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού στις αρχές της Α΄ Λυκείου και μία συνεδρία με ένα εξειδικευμένο σύμβουλο σίγουρα είναι καλύτερο από το τίποτα αλλά βρίσκει τους μαθητές ανώριμους ακόμα (ιδιαίτερα τα αγόρια) και η επαφή με τον σύμβουλο μία σταγόνα στον ωκεανό. Υπάρχει δυναμικό συμβούλων σταδιοδρομίας στην εκπαίδευση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να είναι κοντά στους μαθητές μία, δύο, τρείς, όσες φορές χρειαστεί ο μαθητής. Τοποθετημένος σε μεγάλα σχολεία ή ομάδα σχολείων. Ένα τέτοιο άτομο οι μαθητές μπορούν να το προσεγγίσουν εύκολα και με εμπιστοσύνη.