Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Προσίλης Αργύρης | 17 Μαρτίου 2011, 16:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή "λεφτά υπάρχουν"....καλό είναι να κάνετε μια γρήγορη έρευνα από μόνοι σας, στην Βιομηχανία ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ώστε να δείτε ότι ο συνολικός τζίρος ξεπερνάει πλέον άλλες επιτυχημένες βιομηχανίες διασκέδασης και ψυχαγωγίας, όπως είναι η μουσική και ο κινηματογράφος. Είναι ο μοναδικός ίσως τομέας, όπου μπορεί με λίγα σχετικά (σε σχέση με άλλες βιομηχανίες) χρήματα και υποστήριξη, να αποφέρει στην χώρα και την κοινωνία εισροές χρημάτων από το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό. Αντί λοιπόν να παράγουμε ψευτοκουλτούρα, ελλείμματα, αναξιοπιστία και πολλά ακόμα, δεν θα ήταν καλό για όλους να στηριχθεί η βιομηχανία video παιχνιδιών στην Ελλάδα;;; Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε;; και όρθος πρέπει να ειναι αυτό... και προσοχή σε περίπτωση βουλιάγματος το χρέος θα το χρεωθεί ΟΛΟ το μεταπολιτευτικό σύστημα, για την χρεοκοπία της χώρας σε περίοδο μακράς ειρήνης. Κάντε το καλύτερο δυνατό για την χώρα και την κοινωνία.